@jeroenm1 Ik zie inderdaad dat het niet goed is gegaan, het systeem heeft de aanvraag geweigerd omdat er nog een modem je recent een Connectbox hebt ontvangen en deze nog niet is aangesloten. Is hier een reden voor en waarom zou je toch liever een Ubee ontvangen?
@fuzzyduck Yes, klopt helemaal! Er is een Ubee onderweg. Zoals @sebastiaanJ aangeeft hierboven heb je een default mail ontvangen, hierdoor zie je ‘Connectbox’ in plaats van ‘Ubee’ staan.
@nicxz Goed dat je toch nog een bericht onder dit topic plaatst, ik ben in overleg gegaan voor je en er komt een Ubee jouw kant op.
@sebastiaanJ Wat vreemd, dit herken ik niet! Ik zie ook dat je modem juist is aangemeld in de administratie. Als je dit probleem blijft ervaren, open dan gerust een nieuw topic.
@BriDi Gegevens in je profiel, zijn deze van jouw ouders? Zo ja dan mag je achter de postcode nog de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer die bij ons bekend is delen (ter verificatie) dan maak ik of een andere moderator het voor je in orde.
@wap65 Een Ubee komt jouw kant op
@Centauri Je hebt niet een te oude Connectbox, mocht je tegen iets specifieks aanlopen dan horen we dat graag. Dat geldt uiteraard ook voor @bgitmans