Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb een eigen modem aangeschaft een Fritz!Box 6690 en wil deze gebruiken. Maar helaas weer iemand aan de chat die de vraag niet goed leest en denkt dat ik mijn connect box in bridge modus wil zetten.
In Capelle aan den IJssel oud ziggo gebied moet je eigen modem kunnen gebruiken volgens de postcode check.
Ook op de Ziggo site gelezen hoe het moet.
Is er ook een ziggo medewerker hier die het wel weet??. En mij kan helpen. Groet. Dirk
Opgelost! Ga naar oplossing.
FWIW, mijn kabelmodem kon vandaag eindelijk met de (Android) App worden geregistreerd, was in een paar minuten doorgevoerd!
en doet hij het ook dan ?
Jazeker, lijkt ineens helemaal voor elkaar. Snelle en vooralsnog stabiele connectie.
Goedemorgen @Nelisbond,
Kun jij ten behoeve van het onderzoeksteam laten weten of het bij jou nu ook lukt om het Eigen modem te activeren? Bij user @rcblanke is het inmiddels ook gelukt het modem te activeren via de app.
@Nelisbond Super! Dan wachten we jouw bevindingen even af.
Zoals elders vermeld is het mij zojuist niet gelukt. (Mijn Ziggo app iOS versie 3.10.0)
@Paul Heel fijn dat er schot in lijkt te zitten. Echter lukt het activeren van eigen modem mij ook niet in de nieuwste versie van de Android-app. Na het invoeren van het CM MAC adres wel het bevestingsscherm dat het geluk zou zijn, maar de Fritzbox krijgt geen dataverbinding.
"Echter lukt het activeren van eigen modem mij ook niet in de nieuwste versie van de Android-app. Na het invoeren van het CM MAC adres wel het bevestingsscherm dat het geluk zou zijn, maar de Fritzbox krijgt geen dataverbinding."
@Paul Dezelfde ook voor mij met de Android-app.
iPad app bevestigt dat het geluk zou zijn, maar de Fritzbox krijgt geen dataverbinding.
iOS app werkt allemaal niet.
Goedemorgen allemaal,
Het lijkt erop dat het activeren van het Eigen modem nog niet werkt zoals zou moeten. Ik heb het oplossingsteam hiervan op de hoogte gebracht zodat hierop actie wordt ondernomen. Zodra ik een terugkoppeling of update voor jullie heb dan deel ik het binnen dit topic.
Net uitgekomen, versie 3.12.0 van de MijnZiggo-app (iOS). Ik had even de (ijdele) hoop dat het aanmelden wellicht nu zou lukken. Niet dus, helaas.
@Frescootje Helaas is werkt het activeren van het Eigen modem nog niet. Ons oplossingsteam is hier op dit moment mee bezig. We laten het weten als we een terugkoppeling hebben.
Hoi allemaal,
Paul heeft een update geplaatst in dit topic. Mocht je gaan testen, laat de uitkomst dan daar alsjeblieft achter.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.