dvdwaal

Level 4
  • 44Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Eigen modem gebruiken Fritz!Box 6690

Ik heb een eigen modem aangeschaft een Fritz!Box 6690 en wil deze gebruiken. Maar helaas weer iemand aan de chat die de vraag niet goed leest en denkt dat ik mijn connect box in bridge modus wil zetten.

In Capelle aan den IJssel oud ziggo gebied moet je eigen modem kunnen gebruiken volgens de postcode check.

Ook op de Ziggo site gelezen hoe het moet.

Is er ook een ziggo medewerker hier die het wel weet??. En mij kan helpen. Groet. Dirk

Uitgelicht
dvdwaal
topicstarter
Level 4
  • 44Reacties
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

@Bernd Gaykema 

 

Dit was ook mijn probleem 5Mbit down en 1 Mbit up.  Ik was hier dagen mee bezig. Maar nu werkt het perfect voor het internet dan. Telefonie werkt nog niet. Dit zoek ik nog wel uit. Ik denk dat ik zelf wat fout doe.

 

Jou probleem is dat je modem nog niet goed staat bij ziggo. Vanmiddag belde de afdeling die met eigen modems bezig is dat alles moest werken. Er stond nog iets verkeerd. Na 10 minuten had ik het internet werkend.

 

Krijg jij de telefonie wel werkend laat het dan even weten.

237 Reacties 237
rcblanke

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

FWIW, mijn kabelmodem kon vandaag eindelijk met de (Android) App worden geregistreerd, was in een paar minuten doorgevoerd!

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

en doet hij het ook dan ?

 

rcblanke

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 10Likes

Jazeker, lijkt ineens helemaal voor elkaar. Snelle en vooralsnog stabiele connectie.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen @Nelisbond,

 

Kun jij ten behoeve van het onderzoeksteam laten weten of het bij jou nu ook lukt om het Eigen modem te activeren? Bij user @rcblanke is het inmiddels ook gelukt het modem te activeren via de app. 
 

Nelisbond

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zeker @Paul , ik ga vanavond proberen.

 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Nelisbond Super! Dan wachten we jouw bevindingen even af.

Frescootje

Level 6
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 83Likes

Zoals elders vermeld is het mij zojuist niet gelukt. (Mijn Ziggo app iOS versie 3.10.0)

Driedriedrie

Level 4
  • 25Posts
  • 1Oplossingen
  • 17Likes

@Paul Heel fijn dat er schot in lijkt te zitten. Echter lukt het activeren van eigen modem mij ook niet in de nieuwste versie van de Android-app. Na het invoeren van het CM MAC adres wel het bevestingsscherm dat het geluk zou zijn, maar de Fritzbox krijgt geen dataverbinding.

 

ForMind

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 14Likes

"Echter lukt het activeren van eigen modem mij ook niet in de nieuwste versie van de Android-app. Na het invoeren van het CM MAC adres wel het bevestingsscherm dat het geluk zou zijn, maar de Fritzbox krijgt geen dataverbinding."

@Paul Dezelfde ook voor mij met de Android-app.

iPad app bevestigt dat het geluk zou zijn, maar de Fritzbox krijgt geen dataverbinding.

iOS app werkt allemaal niet.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

Goedemorgen allemaal,

 

Het lijkt erop dat het activeren van het Eigen modem nog niet werkt zoals zou moeten. Ik heb het oplossingsteam hiervan op de hoogte gebracht zodat hierop actie wordt ondernomen. Zodra ik een terugkoppeling of update voor jullie heb dan deel ik het binnen dit topic.

Frescootje

Level 6
  • 79Posts
  • 0Oplossingen
  • 83Likes

Net uitgekomen, versie 3.12.0 van de MijnZiggo-app (iOS). Ik had even de (ijdele) hoop dat het aanmelden wellicht nu zou lukken. Niet dus, helaas.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7279Likes

@Frescootje Helaas is werkt het activeren van het Eigen modem nog niet. Ons oplossingsteam is hier op dit moment mee bezig. We laten het weten als we een terugkoppeling hebben.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi allemaal, 

Paul heeft een update geplaatst in dit topic. Mocht je gaan testen, laat de uitkomst dan daar alsjeblieft achter.

Nelisbond

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste @Paul,

We zijn nu een aantal maanden verder. Is er inmiddels wat meer bekend?

 

Groet,

Niels

MR_CHIP

Level 19
  • 11498Posts
  • 131Oplossingen
  • 3968Likes

@Nelisbond wat wil je weten eigen modem activatie hoort gewoon al weer enige tijd te werken

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Goedemiddag @Nelisbond, wat wil je graag weten, dan ga ik erachteraan voor je. Paul is op dit moment namelijk vrij 😊.

Nelisbond

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Beste @Danitsjaen @MR_CHIP dank voor jullie snelle reactie. Weer eens geprobeerd om aan te melden en... Its aliiiiive! Ik had al bijna de moed opgegeven maar t was nu binnen een minuut gepiept. Heb er maanden achteraan gezeten. Bellen, mailen, chatten, nog ns bellen... Maargoed, mn Fritzbox werkt eindelijk, top!

Danitsja
Community Moderator
Community Moderator
  • 1327Posts
  • 140Oplossingen
  • 785Likes

Wiehoeeee, het werkt! Superfijn, dan kun je eindelijk gebruik maken van je eigen modem @Nelisbond 🎈.

Uitgelicht topic