Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
whois 217.121.201.26
% This is the RIPE Database query service.
% The objects are in RPSL format.
%
% The RIPE Database is subject to Terms and Conditions.
% See http://www.ripe.net/db/support/db-terms-conditions.pdf
% Note: this output has been filtered.
% To receive output for a database update, use the "-B" flag.
% Information related to '217.121.192.0 - 217.121.255.255'
% Abuse contact for '217.121.192.0 - 217.121.255.255' is 'abuse@as9143.net'
inetnum: 217.121.192.0 - 217.121.255.255
netname: ZIGGO-CM
descr: Ziggo Consumers
country: NL
admin-c: ZBBS1-RIPE
tech-c: ZBBS1-RIPE
status: ASSIGNED PA
mnt-by: ZIGGO-IPMGMT
created: 2009-12-17T13:24:55Z
last-modified: 2014-04-11T12:11:01Z
source: RIPE # Filtered
role: ZIGGO CO BACKBONE AND SECURITY
address: Winschoterdiep 60
address: 9723 AB Groningen
address: The Netherlands
phone: +31(0)88 717 0000
admin-c: ZIPA1-RIPE
tech-c: DM1718-RIPE
tech-c: GH1829-RIPE
nic-hdl: ZBBS1-RIPE
abuse-mailbox: abuse@as9143.net
mnt-by: ZIGGO-MNT
created: 2009-05-27T07:17:34Z
last-modified: 2011-05-17T13:02:41Z
source: RIPE # Filtered
Skillgannon wrote:
Gusto en al die andere betweters hier, oh wat voelt dat lekker he als je wat meer wat dan een ander over bepaalde onderwerpen, daarom haat ik zulke figuren als jullie.
Skillgannon
Skillgannon wrote:
En dat is nou precies wat ik bedoel, ik kan niet online komen. En ik had om een monteur gevraagd, maar Ziggo zei NEE. Dus weer dag Ziggo. Ik heb nog nooit zo'n waardeloze provider meegemaakt en dat heeft niets met eigenwijs te maken. Over en SLUITEN
Skillgannon wrote:
En dat is nou precies wat ik bedoel, ik kan niet online komen. En ik had om een monteur gevraagd, maar Ziggo zei NEE. Dus weer dag Ziggo. Ik heb nog nooit zo'n waardeloze provider meegemaakt en dat heeft niets met eigenwijs te maken ...
Anne H Ziggo wrote:Skillgannon wrote:Helaas. Er valt niks te monteren, dus onze monteur kan niets doen. Aansluiten van eigen apparatuur ondersteunen wij niet. Dat is geen service die onze monteurs bieden. Hier zou je wel een extern bedrijf voor kunnen inhuren. Het moet je ook lukken wanneer je onze adviezen precies opvolgt. Voor de mensen die meelezen: De modem in bridge (de modem staat nu niet in bridge) laten zetten. Daarna je eigen router een factory reset (deze stap is belangrijk om eerdere 'KPN' instellingen te wissen) geven. Daarna sluit je de router pas aan op de modem.
En dat is nou precies wat ik bedoel, ik kan niet online komen. En ik had om een monteur gevraagd, maar Ziggo zei NEE. Dus weer dag Ziggo. Ik heb nog nooit zo'n waardeloze provider meegemaakt en dat heeft niets met eigenwijs te maken ...
Dit is ook wat meerdere hier hebben geadviseerd
Je moet de eigen router niet op Static instellen, wanneer de modem in bridge staat is het essentieel dat je router automatisch - dus via DHCP - een IP adres krijgt. Dit was opgelost geweest met de factory reset. Waar lees je het advies om iets static in te stellen?
Ronihd De problemen met het plaatsen van reacties komen de laatste tijd vaker voor 😞 Erg vervelend, zeker voor de mensen die lekker actief zijn op de Community. We hebben hier doorlopend contact over met de leverancier van de forum software. Dit soort ervaringen kun je goed kwijt in 'Over de Community' of stuur een mod een privébericht want het is wel off-topic.
Skillgannon wrote:
Bij de snelle instelling kan je uit meerdere varianten kiezen nml. automatisch, statisch en dhcp en nog wat. Via automatisch wordt er static uitgekozen en ik heb het ook al via dhcp gedaan, lees jij wel wat ik hierboven heb neergezet. Bij de AC3200 is er zodra die begint een soort snel keuzemenu, voor de rest lees wat hier een stukje boven staat. ik heb mijn router elke keer laten resetten zodra die gebridged werd, jullie denken zeker echt dat ik achterlijk ben of zo, ik ben echt niet dom hoor, al jullie adviesjes heb ik allemaal uitgeprobeerd met als uitkomst dat ik niet op internet kan komen en waarom, vertel het mij maar ik weet het niet. Hij is niet stuk want de paar keer dat ie het wel deed draaide alles en ineens was het internet weer verdwenen.
Skillgannon wrote:
.....
Na een kleine afwezigheid ben ik er weer en ik heb de berichten even vluchtig doorgenomen, maar zal dat morgen beter doen. Ik heb inmiddels van Ziggo een nieuwe CB gekregen, de vorige had dus inderdaad een probleem. Met geen mogelijkheid was het voor elkaar te krijgen dat ik mijn eigen router kon gebruiken (TP-Link trouwens)......
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.