Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Paul van Engelen wrote:
Mijn Nighthawk is aangesloten op Poort 1 van de EPC3925. Mijn Nighthawk wordt als DHCP server gebruikt voor het toekennen van IP adressen op een interne 10.0.0.x range voor 3 bedrade computers en meerdere WIFI apparatuur.
Paul van Engelen wrote:
. Mijn Nighthawk krijgt 192.168.178.1 toegekend en Gateway is 192.168.178.1.
Dus of de Connect box nu in Router of Bridge mode staat????? Ik weet het niet :-).
Paul van Engelen wrote:
Hallo Han, als het overbodig is dan gebruik ik deze optie liever niet, ik weet niet eens waar het voor is.
Ik zie op mijn eigen router dat hij ingesteld staat als router maar zie geen speciale Port Forward instellingen.
Ik ben een beetje huiverig om de Connectbox in bridge mode te laten zetten, loop ik dan het risico dat alles niet meer werkt? Nu werkt alles eigenlijk wel goed zo te zien.
Groetjes,
Paul
Paul van Engelen wrote:
Hallo Jan, alles werkte vanmorgen. Wat wel vreemd is is dat zowel 192.168.178.1 als 192.168.100.1 reageerd. Via beide kom ik op de ziggo Connectbox terecht. Mijn Nighthawk krijgt 192.168.178.1 toegekend en Gateway is 192.168.178.1. Aan mijn Nighthawk instellingen heb ik niets gewijzigd en alles werkt na aansluiten op UTP poort 1. Nighthawk kent succesvol IP nummers in mijn interne netwerk toe in de range 10.x.x.x.
Dus of de Connect box nu in Router of Bridge mode staat????? Ik weet het niet :-).
Fijn weekend, Paul
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.