Goedendag,
Ik heb dit topic eerder gestart:
Ik heb de afgelopen anderhalve maand ervaren dat de connectie flink is verbeterd, dit is erg mooi. @Cecilia Ziggo zou nog in gesprek met mij gaan over een compensatie voor de hinder, maar ik kan niet meer reageren op het topic (gearchiveerd).
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Tonde,
Ontzettend fijn dat de connectie ontzettend verbeterd is na de aanpassingen op ons netwerk. Ik heb n.a.v. je terugkoppeling gelijk een vergoeding aangevraagd volgens de garantieregeling voor de
anderhalve maand dat je niet (optimaal) gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Dit bedrag zal worden verrekend met een van de volgende facturen. Je ziet de vergoeding terug op de factuur
gespecificeerd onder de noemer “Garantieregeling vanwege storing”.
Laat het maar weten als wij je verder nog ergens mee kunnen helpen. Veel plezier met onze diensten!
Groeten,
Paul
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.