Vraag
Reacties
Tonde
Level 1

Eerder gesloten topic, internetverbinding

Goedendag,

Ik heb dit topic eerder gestart:

https://community.ziggo.nl/community-archief-226/teruggekeerd-internet-probleem-64513?postid=707590#...

 

Ik heb de afgelopen anderhalve maand ervaren dat de connectie flink is verbeterd, dit is erg mooi. @Cecilia Ziggo zou nog in gesprek met mij gaan over een compensatie voor de hinder, maar ik kan niet meer reageren op het topic (gearchiveerd). 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
1 Reactie 1
Paul
Community Testspecialist
Community Testspecialist

Goedemiddag @Tonde,

Ontzettend fijn dat de connectie ontzettend verbeterd is na de aanpassingen op ons netwerk. Ik heb n.a.v. je terugkoppeling gelijk een vergoeding aangevraagd volgens de garantieregeling voor de 
anderhalve maand dat je niet (optimaal) gebruik hebt kunnen maken van onze diensten. Dit bedrag zal worden verrekend met een van de volgende facturen. Je ziet de vergoeding terug op de factuur
gespecificeerd onder de noemer “Garantieregeling vanwege storing”. 

Laat het maar weten als wij je verder nog ergens mee kunnen helpen. Veel plezier met onze diensten! 

Groeten,

Paul 

0 Kudos