1
Vraag
2
Reacties
henkoetw

Level 2
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Een niet werkende Safeonline

Hallo hoe verkrijg ik weer een werkende Safeonline op mijn computer . Ik krijg de internet beveiliging bij Telebankieren niet werkende , de beveiligings balk komt niet in beeld zodat andere websites niet werken .

Henk oet W
Wirdum
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Ga naar Mijn Ziggo, Log in en dan naar tabblad producten, vervolgens klik je op Internet en scroll naar beneden, tot je Safe Online ziet staan en klik daar op.

Dit is een tool om alles weer in het herstel te krijgen.
https://www.f-secure.com/nl_NL/web/home_nl/support-tools

Bekijk in context

4 Reacties 4
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
Over welk apparaat gaat het?
Apparaat al eens opnieuw opgestart?
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Ga naar Mijn Ziggo, Log in en dan naar tabblad producten, vervolgens klik je op Internet en scroll naar beneden, tot je Safe Online ziet staan en klik daar op.

Dit is een tool om alles weer in het herstel te krijgen.
https://www.f-secure.com/nl_NL/web/home_nl/support-tools
henkoetw
Topicstarter
Level 2
  • 22Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Stom Stom Stom Toevallig kijk ik even bij Add-ons van Firefox en zie dat F-secure nog niet staat ingeschakeld .
Het werkt weer en dat is het belangrijkste ik denk dat de vraag wel eens vaker voorkomt vandaar dat ik het even hier meld .
.
Het is gekomen doordat ik bij het vervangen van een harde schijf alles opnieuw moest installeren dus ook F-Secure (Safe-online) maar bij Firefox moet je hem dan nog wel even inschakelen staat nergens vermeld volgens mij .

Maar in ieder geval hartelijk dank voor de reacties en meedenken .

Ziggo Klantenservice stuurden mij hier naar toe want zij hadden er geen kaas van gegeten .

Moi
Henk oet W
Wirdum
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Blij te horen dat het weer draait en goed dat je altijd hier je post neerzet, we zijn er om elkaar te helpen. En misschien kan een Moderator het stukje van Firefox aantekenen naar F-Secure toe als aanvulling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic