Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Varel wrote:
Even als aanvulling https://tweakers.net/nieuws/119389/ministerie-van-economische-zaken-geeft-regels-vrije-routerkeuze-een.html
caesar wrote:
Er zijn meer dan genoeg mensen die een eigen router achter de Ziggo router plaatsen, omdat die Ziggo routers veel te weinig functionaliteit hebben. Binnenkort kun je dus verreweg de beste (naar mijn mening) kabelrouter kopen die er is, dus diezelfde categorie van mensen zal zeker wel geïnteresseerd zijn.
caesar wrote:
Dat is mooi, maar het gaat er niet om van wat Ziggo wil toestaan, maar wat de wet zegt dat Ziggo moet toestaan.
Er is nu een besluit dat Ziggo dit moet toestaan, maar Ziggo heeft geprotesteerd (samen met anderen). Er zou nu vanuit de overheid een zgn. consultatie moeten komen die alle belanghebbenden vraagt om hun mening. Daarna gaat de overheid daar over nadenken.
Die consultatie is er nog niet, ik zal morgen eens gaan bellen waar hij blijft. Het plan was dat alles voor 1 juli rond is.
De Europese regels zijn volgens mij glashelder, Ziggo moet het toestaan, net zoals in Duitsland UnityMedia (het Duitse zusje van Ziggo) dit moet toestaan.
Verder gebruikt UnityMedia de Fritz!box zelf, dus als Ziggo wil weten hoe dat moet, dan gaan ze daar maar buurten.
MarcVank wrote:
Ben wel benieuwd hoe lang Ziggo het af kan houden, onze overheid kennende (stroop; zowel als smeermiddel als voor om de mond) kan het wel even duren.
Terwijl het zo simpel kan... er zijn vast gebruikers te vinden die het testen willen doen en idd... De kennis is binnen het bedrijf in Duitsland te halen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.