1
Vraag
2
Reacties
ErikvanTurnhout

Level 2
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

ERR_CONNECTION_TIMED_OUT op eigen website www.mastepinnelaand.nl

Voor onze lokale carnavalsvereniging beheer ik onze website www.mastepinnelaand.nl

 

Gisteren ben ik druk bezig geweest met het aanpassen van onze website. Toen ik vandaag in wilde loggen bleek de website niet meer bereikbaar via ons netwerk. Ik krijg hier de melding ERR_CONNECTION_TIMED_OUT te zien.

 

Gelukkig zie ik via mijn smartphone op 4G dat de website nog gewoon bereikbaar is, maar hoe kan ik er voor zorgen dat ik via mijn thuisnetwerk de website kan bereiken? 

Ik heb via verschillende websites al van alles geprobeerd (route opnieuw opgestart / firewall uitgeschakeld / proxyinstellingen gecontroleerd / DNS server veranderd), maar niets lijkt te helpen.

Kan iemand me hierbij helpen?

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31053Posts
  • 2179Oplossingen
  • 15499Likes

Vermoedelijk is jouw IP-adres van Ziggo bij de hostingprovider (Vimexx) op een blacklist terechtgekomen. Heb je al met hen contact opgenomen?

Bekijk in context

ErikvanTurnhout
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Alles is gelukkig opgelost! Het kan afgesloten worden.

 

Mijn IP-adres van Ziggo was bij de hostingprovider (Vimexx) op een blacklist terechtgekomen..

Bekijk in context

6 Reacties 6
tobiastheebe

Level 20
T.E.A.M.
  • 31053Posts
  • 2179Oplossingen
  • 15499Likes

Vermoedelijk is jouw IP-adres van Ziggo bij de hostingprovider (Vimexx) op een blacklist terechtgekomen. Heb je al met hen contact opgenomen?

ErikvanTurnhout
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Nog niet, maar ga ik direct doen. Ik denk inderdaad dat dat het probleem is. Bedankt!

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

net even gecheckt. Hier werkt de site gewoon via een ziggo verbinding. Zou een VPN verbinding een optie kunnen zijn als test of het aan het ip-adres van ziggo ligt?

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75167Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Vanaf Tullepetaonestad is de websait goed te bekijke en zieter leutig uit.

Doe ze allemaol daor de groete van mijn en wens zo veul mogelijk leut.🙂

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hey @ErikvanTurnhout, hoe gaat het nu? Ik heb het hier ook getest en ervaar geen problemen. Kan jij http://www.mastepinnelaand.nl/ inmiddels ook weer bereiken? We horen het graag! 

ErikvanTurnhout
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 2Oplossingen
  • 8Likes

Alles is gelukkig opgelost! Het kan afgesloten worden.

 

Mijn IP-adres van Ziggo was bij de hostingprovider (Vimexx) op een blacklist terechtgekomen..

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic