1
Vraag
2
Reacties
rubitup

Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ER komt geen mail meer binnen

Ik gebruik Outlook 2007 als e-mailprogramma. Gisteren merkte ik dat ik geen mails meer kon versturen. Ze bleven hangen in het "Postvak uit".  Bij account instellingen heb ik mijn e-mail adres verwijderd en opnieuw geinstalleerd via het stappenplan van de Ziggo website. Nu kan ik wel weer mail versturen, maar krijg geen mail meer binnen op de PC. Op Ziggo webmail komt het wel binnen. Hoe kan dit?

Mijn instellingen voor inkomende mail zijn : imap.ziggo.nl ; poortnr993 ; versleuteling SSL.

Voor uitgaande mail: smtp.ziggo.nl; poortnr 587 ; versleuteling op automatisch 

Toen ik klaar was met herinstalleren van mijn account kreeg ik bij het ophalen van mijn mail (wat dus niet werkte) de melding dat er op de server waarmee ik verbonden was een beveiligingscertificaat gebruikt wordt wat niet kon worden gecontroleerd, met de vraag: wilt u deze server blijven gebruiken ja/nee?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat kan kloppen, Outlook 2007 wordt sinds 10 oktober 2017 niet meer ondersteunt en krijgt vanaf die datum geen veiligheidsupdates meer en kan ook niet meer controleren of de nieuwste veiligheidscertificaten wel in orde zijn.

 

Je kunt klikken op Ja en hopen dat het weer werkt, maar er is geen garantie en geen ondersteuning als er iets niet goed werkt vanuit Microsoft en vanuit Ziggo.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Dat kan kloppen, Outlook 2007 wordt sinds 10 oktober 2017 niet meer ondersteunt en krijgt vanaf die datum geen veiligheidsupdates meer en kan ook niet meer controleren of de nieuwste veiligheidscertificaten wel in orde zijn.

 

Je kunt klikken op Ja en hopen dat het weer werkt, maar er is geen garantie en geen ondersteuning als er iets niet goed werkt vanuit Microsoft en vanuit Ziggo.

rubitup
Topicstarter
Level 2
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bert, dankje voor je reactie. Dan zou ik een nieuwere versie van outlook moeten installeren. Volgens mij heb ik ook op ja geklikt, maar weet het niet zeker..

 Het is jammer, want outlook 2007 heeft tot nu toe altijd goed gewerkt.

Buurman

Level 14
  • 989Posts
  • 50Oplossingen
  • 899Likes

@rubitup Als je maar maximaal 2 e-mailadressen gebruikt zou je het gratis e-mail programma eM Client eens kunnen proberen.

Ik gebruik het zelf al een tijdje met volle tevredenheid voor 2 e-mail adressen.

Het is een zeer mooie Outlook kloon met E-mail, Agenda, Contactpersonen en Taken 

eM Client | The Best Email Client for Windows and Mac

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic