1
Vraag
2
Reacties
xh

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

EPC3925 verouderd en zeer traag

EPC3925   is zeer traag aan het worden ik lees dat deze kosteloos vervangen kan worden .

DE aansluitingen zijn pas geleden opnieuw aangemaakt en zijn correct

 

oke hoor het graag

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @xh

 

Welkom op onze Community, het klant helpt klant forum dat jou helpt bij raad en daad.

 

Vervelend dat jouw oude EPC3925 modem zo traag begint te worden. Heel goed dat je hiervoor op de radar komt bij ons. Ik heb je modem kosteloos omgeruild 🙂

Het nieuwe modem komt je kant op en wordt binnen 3 werkdagen bezorgd.

Het oude modem willen we niet retour. Deze mag je inleveren bij de milieustraat.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 5792Posts
  • 685Oplossingen
  • 2412Likes

Goedemorgen @xh

 

Welkom op onze Community, het klant helpt klant forum dat jou helpt bij raad en daad.

 

Vervelend dat jouw oude EPC3925 modem zo traag begint te worden. Heel goed dat je hiervoor op de radar komt bij ons. Ik heb je modem kosteloos omgeruild 🙂

Het nieuwe modem komt je kant op en wordt binnen 3 werkdagen bezorgd.

Het oude modem willen we niet retour. Deze mag je inleveren bij de milieustraat.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @xh

Ik zie dat het nieuwe modem inmiddels is bezorgd en door jou is aangesloten. Hoe gaat het nu met je verbinding 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic