Vraag
Reacties
Oplossing
Kabeltje1
Level 1

E-mails verdwenen uit verzonden items op 2 devices. Kan ik deze terughalen?

Na opschonen e-mail in inbox zijn alle items uit de box verzonden items op de iPhone  en op de Ziggo server verdwenen.Op mijn iPad zijn ze nog terug te vinden in de box verzonden items.

is het mogelijk om de verzonden items op de iPad weer terug te zetten op de iPhone en mogelijk op de ziggo server.Op een of andere manier zijn de items op de iPad bewaard gebleven.Heeft iemand een idee:

Hoe kan ik de items weer veilig op beide locaties terug kan zetten?

wat is de mogelijke oorzaak dat het wel op de iPad staat maar niet op server/ iPhone?

dank 

R.J.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als mails niet meer via de webmail in de inbox of verwijderde items te zien zijn, dan zijn ze echt weg. Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo

Ziggo maakt geen persoonlijke backups.

Bekijk in context

0 Kudos
6 Reacties 6
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als mails niet meer via de webmail in de inbox of verwijderde items te zien zijn, dan zijn ze echt weg. Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo

Ziggo maakt geen persoonlijke backups.

0 Kudos
RoBink
Level 7

@Kabeltje1 

Het lijkt mij erg vreemd dat alles in keer zomaar is verdwenen, temeer omdat je ze op de iPad nog wel kunt zien.

Heb je misschien per ongeluk op het filter icoontje geklikt in het Apple mail programma van de iPhone?

Zie helemaal links onderaan een rondje met 3 streepjes? 
Verder kun je nog even controleren hoe de postbus instellingen staan.  Via instellingen, apps, ga je naar de mail app op de iPhone. Vervolgens naar het desbetreffende account en per account bekijken naar de instellingen.

Anders het account verwijderen op de iPhone, uitzetten, opnieuw opstarten en vervolgens het account opnieuw toevoegen.  Via imap worden dan alle mails weer opgehaald.

Maar voordat je deze actie uitvoert, kijk vooral ook in verwijderde items / prullenbak en of er eventueel overige filters aan/uit staan.

Ook inloggen in de webmail om te kijken wat er nog in de verzonden items staat.

Het is soms moeilijk om van een afstandje hulp te bieden maar ik ben benieuwd of dit je in de goede richting heeft geholpen.

0 Kudos
Kabeltje1
Level 1
Topicstarter

Hartelijk dank voor het meedenken

dilters staan niet aan

wat essentieel is dat de verzonden items ook verdwenen zijn van de webmail

kan ik de mails op de iPad niet ergens parkeren zodat ze weer opgeslagen worden op de server van ziggo  b.v. in een andere map 

zodat ze weer zichtbaar worden op de Ziggo server?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Kabeltje1 Maak als 1e een backup van die mails op je iPad en sla een kopie van die backup ook buiten de iPad ergens op.

Met een IMAP verbinding kun je ze weer op de Ziggo mailserver kopiëren.

Heb je eigen gemaakte mappen, maak die dan eerst aan op de mailserver via de webmail en kopieer/verplaats dan de mails daarin op de iPad.

0 Kudos
Kabeltje1
Level 1
Topicstarter

Dankjewel Bert

Ja lijkt me een goede tip.Maar hoe kan ik een nieuwe map aanmaken in webmail?

en als ik een nieuwe map aanmaak in webmail ,is deze dan ook zichtbaar in mijn Apple mail?

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Als je IMAP gebruikt in de Apple Mail, dan zie je die mappen en mails daarin.

Gebruikershandleiding Ziggo Mail

5.6. E-mailmappen toevoegen

0 Kudos