Even toevoegen. In Mail van Mac heb ik twee mail adressen, een POP en een IMAP. Op IMAP is het hetzelfde als op Ziggo (e-mails van een week) en op POP heleboel andere e-mails die niet te vinden zijn in Ziggomail. Wat is hier aan de hand? Kan iemand me helpen? Bellen met klantenservice helpt niet - verwijzing naar de op de site instructies. Het gaat over upcmail.nl adres.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Ewa2
Je kan je mail instellen door deze na een aantal dagen te laten verwijderen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
POP haalt de mail op van de mailserver en dan zie je die niet meer met IMAP of in de Ziggo webmail.
Laat het mailprogramma waar je POP gebruikt, een kopie op de server achterlaten, vaak kun je ook instellen voor hoelang de kopie er moet blijven staan, het kan voor altijd of een beperkte periode.
Mogelijk kan @EnergieBoy je verder helpen, die weet meer hoe en waar en wat van Apple.
Hij komt langs als / zodra hij online is.
Hoi @Ewa2
Je kan je mail instellen door deze na een aantal dagen te laten verwijderen.
Hey @Ewa2 welkom hier 🙂
Je hebt al een hoop tips gekregen van Bert en EnergieBoy, kan je hier zo verder mee? Of is het intussen al gelukt? We horen het hoe dan ook graag van je.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.