1
Vraag
2
Reacties
Aankondigingen
CrikeyNL

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-mails van Bol.com

Sinds enige tijd ontvang ik geen e-mails meer van Bol.com, hoewel verder mijn mail perfect werkt. Kan het zijn dat Ziggo een filter heeft geplaatst zodat ik deze niet meer ontvang. Dit was namelijk de reactie die ik van Bol kreeg.

9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
Steefb

Level 20
  • 16723Posts
  • 3081Oplossingen
  • 7936Likes

Staan deze mails ook niet in je spam map?

Of is er ergens een regel aangemaakt?

Als het uit ziggo zou komen zou het bol staan van de meldingen hier.

Bol is nogal een grote.

CrikeyNL
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

niet in mijn spam en ook geen regels aangemaakt. Vreemd omdat ik voorheen de mails gewoon heb ontvangen.

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 420Likes

@CrikeyNL wat gek dat je de mails van Bol.com opeens niet ontvangt! Maak je gebruik van een mail programma of check je dit rechtstreeks in Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo ?

CrikeyNL
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik check mijn mail in Microsoft Outlook.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4637Posts
  • 389Oplossingen
  • 1892Likes

@CrikeyNL erg merkwaardig. En als je via Webmail, dus onze website, kijkt? Zie je ze daar wel staan? Je e-mailadres staat nog steeds goed bij de gegevens van Bol.com?

Kan je dan eens bij de gegevens van Bol.com een ander e-mailadres invullen, puur voor de test? Komen ze dan wel aan? 

CrikeyNL
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik heb mijn e-mailadres gewijzigd en nu komen ze wel aan. Ik heb het daarna weer terug gewijzigd naar mijn oorspronkelijk adres en nu komen ze niet meer aan.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4637Posts
  • 389Oplossingen
  • 1892Likes

@CrikeyNL maar krijg je dan zoveel e-mail berichten van Bol.com? Waarmee ik bedoel: je ziet dat ze wel gestuurd hadden moeten zijn?

Gevoelsmatig zegt iets me dat het hieraan zou kunnen liggen. Zou je die tips/adviezen eens willen proberen? 

CrikeyNL
Topicstarter
Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik bestel inderdaad wel regelmatig. Ik heb mijn e-mailadres gewijzigd en een bestelling geplaatst en inderdaad nu een mail op het gewijzigde adres ontvangen. Ik heb daarna mijn e-mailadres weer terug gewijzigd en de bestelling geannuleerd. ik kreeg hiervan geen e-mail bevestiging. Ook niet in de spam.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 4637Posts
  • 389Oplossingen
  • 1892Likes

@CrikeyNL Dankje voor de toelichting. Ik ben benieuwd wat @Francois8 hier nog over te zeggen heeft. Zoals terecht opgemerkt, eerder: als dit vaker zou voorkomen zouden we ontzettend veel meldingen moeten krijgen.