Sinds enige tijd ontvang ik geen e-mails meer van Bol.com, hoewel verder mijn mail perfect werkt. Kan het zijn dat Ziggo een filter heeft geplaatst zodat ik deze niet meer ontvang. Dit was namelijk de reactie die ik van Bol kreeg.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Staan deze mails ook niet in je spam map?
Of is er ergens een regel aangemaakt?
Als het uit ziggo zou komen zou het bol staan van de meldingen hier.
Bol is nogal een grote.
niet in mijn spam en ook geen regels aangemaakt. Vreemd omdat ik voorheen de mails gewoon heb ontvangen.
@CrikeyNL wat gek dat je de mails van Bol.com opeens niet ontvangt! Maak je gebruik van een mail programma of check je dit rechtstreeks in Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo ?
ik check mijn mail in Microsoft Outlook.
@CrikeyNL erg merkwaardig. En als je via Webmail, dus onze website, kijkt? Zie je ze daar wel staan? Je e-mailadres staat nog steeds goed bij de gegevens van Bol.com?
Kan je dan eens bij de gegevens van Bol.com een ander e-mailadres invullen, puur voor de test? Komen ze dan wel aan?
ik heb mijn e-mailadres gewijzigd en nu komen ze wel aan. Ik heb het daarna weer terug gewijzigd naar mijn oorspronkelijk adres en nu komen ze niet meer aan.
ik bestel inderdaad wel regelmatig. Ik heb mijn e-mailadres gewijzigd en een bestelling geplaatst en inderdaad nu een mail op het gewijzigde adres ontvangen. Ik heb daarna mijn e-mailadres weer terug gewijzigd en de bestelling geannuleerd. ik kreeg hiervan geen e-mail bevestiging. Ook niet in de spam.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.