reneke100 als het zo lang geleden is, dan snap ik dat het wat stoffig is hoe het ook alweer zit met die e-mailadressen.
hanh attendeerde mij op jouw topic en daarom ben ik gaan graven in de systemen. Het volgende komt er uit:
De drie e-mailadressen die je ziet staan in Mijn Ziggo-> Producten-> Tabblad Internet -> E-mailadressen zijn
géén aliassen. Dit is een belangrijk gegeven omdat deze e-mailadressen dus een eigen inbox hebben. als je dus nu de e-mails van je sub-accounts ontvangt op de je hoofdaccount, dan betekent dat, dat je een forward hebt ingesteld waarmee de e-mails automatisch worden doorgestuurd.
Hopelijk doet dit een belletje rinkelen en weet je misschien weer waar je dit destijds hebt ingesteld. Ook kun je het wachtwoord van het specifieke e-mailadres wijzigen in Mijn Ziggo en vervolgens inloggen op het e-mailadres via
Ziggo Mail. Dan kun in ieder geval checken of de mails daar ook op binnen komen.
Hopelijk kun je zo een stapje verder komen.
Fijn weekend!