Jany1979

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-mailadres koppelen aan eigen account

Hoi,

 

Ik heb ongeveer 18 jaar geleden (toen het nog @Home was) een e-mailadres aangemaakt.

Deze is gekoppeld aan het klantnummer van mijn ex-partner en staat dus ook op zijn mijn ziggo account.

Inmiddels ben ik zelf ziggo klant met een eigen klantnummer en wil ik mijn e-mailadres koppelen aan mijn account.

 

Volgens een medewerker die ik gesproken heb, kan het alleen via het mijn ziggo account van mijn ex-partner.

Mijn ex-partner heeft gebeld met ziggo en tegen hem hebben ze gezegd dat het helemaal niet kan.

 

Kunnen jullie mij verder helpen? Als mijn ex namelijk mijn e-mailadres verwijderd dan kunnen jullie hem niet meer terug halen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @Jany1979

Wat een lastig probleem, helaas kunnen we dit inderdaad niet overzetten. Kun je het mailadres ook blijven gebruiken zonder dat het in je eigen Mijn Ziggo omgeving staat? Anders is de tip van @anoniemforum een hele goede. Mocht je ooit van provider wisselen ( wat natuurlijk absoluut niet het geval hoeft te zijn 😉

Je kunt natuurlijk altijd ook in je eigen Mijn Ziggo omgeving een e-mailadres aanmaken en de doorstuur regel aanmaken. 

 

Bekijk in context

6 Reacties 6
Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

Een mail adres wordt niet overgezet van klantnummer naar klantnummer.

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

Mogelijk kan je hem wel verwijderen en later opnieuw registreren, dan ben je wel je mail kwijt. 

Jany1979
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

`Beste Tjeerd,

 

Ik kan hem niet verwijderen omdat ik niet in het mijn ziggo account van mijn ex kan.

Daarnaast is het nog een @Home adres en die kan je niet opnieuw aanmaken bij ziggo.

Tjeerd85

Level 13
  • 795Posts
  • 75Oplossingen
  • 446Likes

Dan ben ik helaas bang dat je het mail adres niet over kan zetten, mogelijk kan een @Ziggo Moderator nog iets voor je doen, zet hiervoor je postcode en huisnummer in je profiel. 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

ik denk dat je het beste een @Ziggo.nl of hotmail e-mailadres kunt aanmaken.

en dan indien je nog kunt inloggen in het @Home.nl adres die automatische doorsturen naar het nieuwe e-mailadres 

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Hi @Jany1979

Wat een lastig probleem, helaas kunnen we dit inderdaad niet overzetten. Kun je het mailadres ook blijven gebruiken zonder dat het in je eigen Mijn Ziggo omgeving staat? Anders is de tip van @anoniemforum een hele goede. Mocht je ooit van provider wisselen ( wat natuurlijk absoluut niet het geval hoeft te zijn 😉

Je kunt natuurlijk altijd ook in je eigen Mijn Ziggo omgeving een e-mailadres aanmaken en de doorstuur regel aanmaken. 

 

Uitgelicht topic