Email van mijn schoonmoeder is sinds 1 juli verdwenen. Kan hier een herstelcase voor worden aangemaakt?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met de postcode en huisnummer van je schoonmoeder er tussen haakjes achter met ook het bewuste mailadres, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info
is het abonnement opgezegd ?
in dat geval komen de e-mailadressen binnen minimaal 6 maanden te vervallen
Hey @rochefort101 . Welkom hier!
Ik help jou en je schoonmoeder graag verder. Hiervoor heb ik wel wat meer informatie nodig. Je geeft aan dat het e-mailadres verdwenen is. Verdwenen waaruit? Uit het mailprogramma? Uit haar MijnZiggo? Wat is er precies aan de hand?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.