1
Vraag
2
Reacties
rochefort101

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

E-mailaccount is per 1 juli opgeheven

Email van mijn schoonmoeder is sinds 1 juli verdwenen. Kan hier een herstelcase voor worden aangemaakt? 

3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78353Posts
  • 5297Oplossingen
  • 23357Likes

Een Ziggo moderator komt hier binnen afzienbare tijd langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan met de postcode en huisnummer van je schoonmoeder er tussen haakjes achter met ook het bewuste mailadres, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Na klik op onderstaande link, op de pagina mogelijk iets naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

anoniemforum

Level 19
T.E.A.M.
  • 10319Posts
  • 597Oplossingen
  • 2936Likes

is het abonnement opgezegd ?

in dat geval komen de e-mailadressen binnen minimaal 6 maanden te vervallen

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14344Posts
  • 1188Oplossingen
  • 6283Likes

Hey @rochefort101 . Welkom hier! 

Ik help jou en je schoonmoeder graag verder. Hiervoor heb ik wel wat meer informatie nodig. Je geeft aan dat het e-mailadres verdwenen is. Verdwenen waaruit? Uit het mailprogramma? Uit haar MijnZiggo? Wat is er precies aan de hand?