mailings/ mailberichten van mijn zorgverzekeraar komen niet in mijn mailbox terecht, ook niet in de spam omgeving. Bij navraag bij Zorgzaam blijken mijn gegevens allemaal te kloppen. Zij geven aan dat bij hun meerdere klanten met ziggo / casema email accounts hebben aangegeven de mailings niet ontvangen. Mogelijk dat de Ziggo server eea in voorterrein afvangt.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Geef deze informatie met zoveel mogelijk gegevens door aan abuse@ziggo.nl zij beheren de spamfilter.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Geef deze informatie met zoveel mogelijk gegevens door aan abuse@ziggo.nl zij beheren de spamfilter.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.