1
Vraag
2
Reacties
WE2

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

E-mail ww kan niet gewijzigd worden na "E-mail account geblokkeerd"

Ik weet dat dit ondertussen een bekend probleem is. Wilde toch graag duidelijk maken dat dit voor veeeeel mensen speelt. En wil graag ook zelf bericht/oplossing krijgen.

 

Daarnaast is de reden voor "E-mail account geblokkeerd" nogal vreemd. Ik verstuur bijna geen e-mails, het enige 'volume' komt van e-mails naar 'valse-email@fraudehelpdesk.nl'. En direct nadat ik zes (mogelijke) phishing-mails als attachment heb doorgestuurd naar dit e-mail adres werd mijn e-mail geblokkeerd.

 

Fraudehelpdesk.nl vraagt voor deze mails, maar deze blokade maakt dit alles contra-productief, want ik ga vanaf nu niet meer helpen natuurlijk.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @WE2,

Welkom op de Community! Erg naar dat je last hebt van deze storing, helemaal omdat je het wachtwoord echt moest wijzigen vanwege een blokkade!

Het goede nieuws is dat de blokkade er inmiddels af is, maar vanwege een storing blijft bij een deel van onze klanten na het aanpassen van het e-mail wachtwoord het oude wachtwoord toch geldig. Sorry dat je hier last van hebt! 

Deze storing leek verholpen, maar dit voorbeeld koppel ik graag terug aan de afdeling die dit onderzoekt. In de tussentijd kan het geen kwaad om het wachtwoord nogmaals aan te passen.



Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Er is een probleem met het wijzigen van het mail wachtwoord, Ziggo is ermee aan het werk.

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemorgen @WE2,

Welkom op de Community! Erg naar dat je last hebt van deze storing, helemaal omdat je het wachtwoord echt moest wijzigen vanwege een blokkade!

Het goede nieuws is dat de blokkade er inmiddels af is, maar vanwege een storing blijft bij een deel van onze klanten na het aanpassen van het e-mail wachtwoord het oude wachtwoord toch geldig. Sorry dat je hier last van hebt! 

Deze storing leek verholpen, maar dit voorbeeld koppel ik graag terug aan de afdeling die dit onderzoekt. In de tussentijd kan het geen kwaad om het wachtwoord nogmaals aan te passen.



Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hey @WE2

Het probleem staat hier nog steeds open en in onderzoek. 
Wel hebben wij jouw gegevens doorgezet voor verder onderzoek. Kun je inmiddels weer bij jouw mail komen?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Soms wil het helpen om het wachtwoord te wijzigen en dat na een uur pas te gebruiken, las ik ergens als tijdelijke oplossing of dat nu nog geld weet ik niet.

WE2
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Een antwoord was al gemarkeert als oplossing, dus ja, het wachtwoord-probleem is verholpen.

Ferrytebeest

Level 2
  • 10Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ook mijn uitgaande mail is geblokt. ( 2mnd)  Inloggen op ziggo mail onmogelijk ( onbekend emailadres} kan wel op mijn ziggo zonder problemen. 

doordat ik niet meer bekend ben kan ik dus ook geen ander wachtwoord aanvragen. telefonisch  ? NIET te bereiken. Mail ? lastig als je geblokt bent.

graag oplossing bvd Ferry 

p.s. bijgaand afbeelding van popup . server is niet te veranderen. betreft outlook 2013 

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@Ferrytebeest Je het een eigen topic over je probleem, blijf daar SVP in reageren, anders krijg je dubbele vragen en antwoorden met mogelijke verwarring tot gevolg en het is zonde van een ieder zijn tijd en moeite.

 

In je eigen topic zag ik al tips voorbijkomen zoals een andere server instellen en je volledige emailadres als inlog gebruiken: Geblokt door Ziggo . - Ziggo Community

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic