Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hi Sander,
Ik heb hier een zelfsoort probleem, en via de chat van Ziggo ben ik er niet uitgekomen met een collega.
Personen die naar Ziggo toe mailen vanuit onze emailserver, krijgen de mail direct terug met de volgende melding.
xxxx@ziggo.nl
host mx.tb.mail.iss.as9143.net [212.54.xx.xx]
SMTP error from remote mail server after initial connection:
550 mx8.tb.mail.iss.as9143.net mx8.tb.mail.iss.as9143.net MXIN103 Your IP MIJN_IP_ADRES is in RBL. Please see
http://csi.cloudmark.com/reset-request/?ip=MIJN_IP_ADRES
;id=cllpmJh47aH4e;sid=cllpmJh47aH4e;mta=mx8.tb;d=20211019;t=115057[CET];ipsr
c=MIJN_IP_ADRES;
Zou ik mij IP adres privé kunnen toesturen zodat deze uit de zwarte lijst gehaald kan worden?
Groetjes Pieter
Zeno
Hey @ZenoWebdev en welkom op de Community! Vervelend probleem heb je te pakken, goed dat je ons hier gevonden hebt.
Heb je hiervoor al een verzoek ingediend bij Cloudmark? Ik zie de link in je bericht wel naar voren komen, maar even een dubbel check. Dat zou voor de oplossing moeten zorgen.
Heb je dat al gedaan en kom je op die manier niet tot een oplossing dan kan je onze afdeling Abuse inschakelen en de info naar hen doorsturen. Gebruik hiervoor het knopje 'Mail ons' op deze pagina.
Hi Monica,
Ik heb twee weken geleden een verzoek ingediend, maar daar lijkt niets te gebeuren. Toen las ik bovenin het formulier dat dit via de provider zelf aangevraagd moest worden, vandaar dat ik de vraag hier neer leg.
Zojuist heb ik een email verstuurd naar het adres vanuit jou instructies, die kwam uiteraard ook direct terug 🙂 maar toen nogmaals vanuit een ander adres toegestuurd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.