Eefje treurniet

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

E-mail wachtwoord veranderen

Hoe kan ik mijn wachtwoord van ziggo mail veranderen? Ik kan het niet vinden op Mijn Ziggo

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Ja zeker! Ik snap dat je dan de zekerheid wilt dat ook niemand er meer bij kan. Ik heb een taak aangemaakt om het emailadres volledig te laten verwijderen, dit wordt binnen 3 werkdagen opgepakt en verwerkt.

Bekijk in context

15 Reacties 15
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Eefje treurniet Als je inlogt in Mijn Ziggo, klik dan op Producten en dan op Internet, scrol naar beneden tot E-mailadressen en daaronder staat je emailadres, Klik daarachter op Wachtwoord beheren.

Eefje treurniet
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

dat heb ik geprobeerd inderdaad, maar bij mij staat er niet ‘wachtwoord beheren’, er staat alleen ‘nieuw e-mail adres creeren

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Eefje treurniet OK, duidelijk, dan is het vermoedelijk een ouder email adres wat niet is meegekomen toen er een nieuwe Mijn Ziggo is ingesteld.

Klopt dat?

 

Ik leg het bij een Ziggo moderator weg, zij kunnen één en ander weer in orde maken of laten maken.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, vandaag hier langskomen.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Hey @Eefje treurniet en welkom hier op onze Community! 

Ik stuur je een privébericht voor je mailadres zodat ik voor je kan kijken waar deze uithangt 😉 

Eefje treurniet
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Mariska, heb je dat bericht al gestuurd? Het mailadres waar het om gaat is

** Email adressen verwijderd door moderator ivm privacy ** 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Eefje treurniet haal even je mailadressen weg uit je bericht op dit open forum.

Spammers zijn gek op bruikbare mailadressen.

Klik op het pijltje rechts bovenin je bericht en op Bewerk.

De bedoeling is dat je deze adressen per privébericht terugstuurt aan @Mariska 

Eefje treurniet
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ik voel me nu echt superdom, maar er staat van alles onder dat pijltje, maar niet ‘bewerken’

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21927Likes

@Eefje treurniet Ai, ik had niet naar de tijd gekeken, dat kan alleen binnen een uur.

Een Ziggo moderator komt zo meteen langs om het weg te halen.

Eefje treurniet
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ah, wat goed, dankjewel!

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Hey Eefje, 

Dankjewel voor je reactie via het privébericht! Ik heb voor je gekeken en berxxxxx@upcmail.nl kan ik helemaal niet meer terug vinden onder een klantnummer. Dit emailadres staat dus niet (meer) actief in ons systeem. 

e.verhxxxxxxx@upcmail.nl heb ik wel kunnen vinden. Deze stond geregistreerd onder een ander klantnummer (die nu is opgezegd) op prinshendrikstraat en vegastraat. Doordat dit abonnement is opgezegd, is het emailadres ook opgezegd en kun je niet meer het wachtwoord van dit emailadres wijzigen. Het kan zijn dat je er nog wel gebruik van hebt kunnen maken, dat gebeurt wel eens vaker met emailadressen.

Zeggen deze verschillende woonadressen jou iets? 

**En geen zorgen! Zoals Bert al aangaf, heb ik de emailadressen via deze weg verwijderd uit je bericht 🙂 

Eefje treurniet
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Mariska, ja, dat zijn vorige woonadressen van ons, 1 in Amsterdam en 1 in Winterswijk. En nu wonen we in Den Haag. Het mailadres bertxxxxxx is denk ik een extra brievenbus van het mailadres e.xxxx

Maar hoe nu verder?

En bedankt voor het weghalen van de volledige mailadressen!

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Dat is een hele goede vraag, ik moest goed zoeken voor je want de regels rondom het herstellen van een emailadres zijn recent gewijzigd. Helaas kan ik er daardoor niet voor zorgen dat het emailadres wordt verplaatst naar jouw huidige klantnummer en moet ik je dus teleurstellen. Je kunt uiteraard via de pagina die je al had gevonden, een nieuw emailadres aanmaken. 

Eefje treurniet
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Zou het mogelijk zijn het oude mailadres op te heffen? Ik vermoed dat het gehackt is, dwz het wachtwoord gekraakt, dus ik wil er vanaf, als ik het wachtwoord niet kan veranderen.

Mariska
Community Developer
Community Developer
  • 5739Posts
  • 596Oplossingen
  • 3335Likes

Ja zeker! Ik snap dat je dan de zekerheid wilt dat ook niemand er meer bij kan. Ik heb een taak aangemaakt om het emailadres volledig te laten verwijderen, dit wordt binnen 3 werkdagen opgepakt en verwerkt.

Eefje treurniet
Topicstarter
Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Fijn, dankjewel!

Uitgelicht topic