1
Vraag
2
Reacties
Monster666

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

E-mail wachtwoord veranderen werkt niet

Hallo, ik wil op mijn nieuwe telefoon mijn email adres van ziggo toevoegen, maar dan moet ik in de instellingen een WW toevoegen. Die weet ik niet meer.

Ik ben ingelogd op mijnziggo omgeving, dan ga ik naar mijn email account. Ik druk daar op WW vergeten en dan wordt ik doorverwezen terug naar mijn ziggo en dan op het tabblad INTERNET.

 

Volgens de handleiding en de helpdesk moet ik dan naar het tabje emailadressen en daar zou ik dan mijn emailadres moet zien en daar drukken om mijn wachtwoord aan te passen.

 

Maar wat blijkt ik zie daar helemaal niet mijn bestaande email adres staan. Ik heb alleen de keuze om 6 nieuwe emailadressen aan te maken, wat al vreemd is omdat ik er al 1 in gebruik hebt.

 

Niemand binnen Ziggo kan mij verder helpen en zeggen alleen maar dat het daar zou moeten kunnen maar dat ze niets kunnen helpen omdat de systemen plat liggen. dus ik hoop dat iemand binnen deze community mij wel kan helpen. 

 

dank alvast

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Monster666! Nog even een update zo vlak voor het weekend. We gaan op afstand de boel herstellen, als het goed is moet uiterlijk dinsdag jouw mailadres weer zichtbaar zijn in MijnZiggo. Houd je ons op de hoogte? 🙂 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Monster666

Ai, het adres lijkt dus spoorloos? Mijn Ziggo is inderdaad de juiste omgeving om je het wachtwoord van je e-mailadres te wijzigen. Maar dan moet het e-mailadres daar wel staan. 

 

Als ik het goed begrijp staat daar nu helemaal geen e-mailadres? Heb je misschien in het verleden eens een ander klantnummer gehad?

Monster666
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hai, dank voor je snelle reactie. Klopt er staat daar nu helemaal geen email adres terwijl deze volgens de handleiding er wel zou moeten staan.

 

Nee zover ik weet heb ik nimmer een ander klant nummer gekregen.

 

Ik verneem graag in deze.

dank 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5179Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Ik heb hier even achter de schermen gekeken, ik zie het e-mailadres hier wel gewoon terug. Wat er dan fout gaat is mij niet precies duidelijk, ik heb navraag gedaan en als er meer informatie bekend is, dan hoor het dat van ons. 

Monster666
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super, hartstikke fijn en bedankt voor nu!

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Hi @Monster666! Nog even een update zo vlak voor het weekend. We gaan op afstand de boel herstellen, als het goed is moet uiterlijk dinsdag jouw mailadres weer zichtbaar zijn in MijnZiggo. Houd je ons op de hoogte? 🙂 

Monster666
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dag Monica, Rikst en collega's, zojuist is mijn voicemail ingesproken dat e.e.a. opgelost is. Ik heb ingelogd en zie inderdaad weer de emailadressen staan.

 

Veel dank voor jullie snelle reactie alsmede het oplossen ervan!!

 

Wordt zeer gewaardeerd! Dank daarvoor!

 

 

 

 

Monica
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 772Posts
  • 154Oplossingen
  • 262Likes

Dat is goed nieuws @Monster666! Goed om te horen dat het mailadres weer zichtbaar is. Graag gedaan natuurlijk en een goed weekend! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic