1
Vraag
2
Reageer en help mee
Willyhoekstra

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-mail wachtwoord niet kunnen inzien

Ik heb pas geleden een nieuwe iPad gekocht en hier wil ik graag mijn e-mail op hebben. Als ik dit doe dan geeft mijn iPad aan dat er geen wachtwoord is opgegeven. De IMAP en SMTP gegevens kloppen wel, dus dat het niet lukt moet aan het wachtwoord liggen. Ik wil mijn wachtwoord dan ook graag wijzigen, dit lukt alleen niet. Als ik probeer in te loggen geeft Ziggo aan dat mijn wachtwoord fout is. Ik kan wel in MijnZiggo alleen hier staat het e-mail adres niet meer in, omdat ik over ben gestapt van Ziggo naar glasvezel.

Hoe kan ik nu wel mijn e-mail wachtwoord wijzigen en inloggen op mijn iPad? 

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15867Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Willyhoekstra  schreef:

 omdat ik over ben gestapt van Ziggo naar glasvezel.

 

Heb je geen ziggo abonnement meer? Dan is wachtwoord aanpassen niet meer mogelijk.

 

 

 

Abonnement opzeggen (ziggo.nl)

 

Veelgestelde vragen

 

Kan ik mijn e-mailadres van Ziggo behouden als ik opzeg of overstap?


Nee, dat is niet mogelijk. We zorgen er wel voor dat je nog 6 maanden toegang hebt tot je e-mail. Op deze manier kun je bijvoorbeeld mails van je oude Ziggo e-mailadres doorsturen naar een eventueel nieuw e-mailadres. Het automatisch doorsturen van e-mails kun je zelf instellen. Volg hiervoor ons stappenplan.

Tip: bewaar je wachtwoord aangezien je dit na je opzegging niet meer kunt aanpassen in Mijn Ziggo.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5146Oplossingen
  • 21925Likes

Kun je wel in de webmail met de inlog gegevens die je je herinnert? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo

 

Welk mailprogramma gebruik je op de iPad?

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @Willyhoekstra

Leuk, een nieuwe Ipad 🙂 Maar jammer dat het niet lukt met het instellen van de mail. Ik zie dat @Steefb en @Bert een analyse met je zijn gestart. We zien je antwoorden graag tegemoet. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic