Als ik mijn outlook emailwachtwoord onder windows 10 wil wijzigen komt er bij het aanklikken van mijn account, onder wijzigen geen mogelijkheid tot wijzigen van het wachtwoord (zou volgens de Ziggohandleiding wel zo moeten zijn).
Als ik herstellen aanklik is die mogelijkheid er wel. Als ik het dan wijzig en onthoud wachtwoord aanklik, krijg ik bij doorgaan de melding
aanmelden bij de binnenkomende server (IMAP-) server is mislukt.
daarna is hij dan weer teruggekomen op zijn oude wachtwoord.
Wijzigen lukt dus niet..
DieterV
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @DieterV
Welkom op de Community! Wat vreemd dat het aanpassen van het wachtwoord in Windows 10 niet wil lukken. Wat je kunt proberen is het e-mailadres op nieuw in te stellen in Outlook, met de nieuwe inloggegevens. Je vindt op deze pagina een handig stappenplan. Let wel op dat als je nu met POP3 settings werkt je eerste een back-up moet maken om te voorkomen dat je e-mails kwijtraakt. Laat je weten of je na deze stappen wel weer juist gebruik kunt maken van e-mail in Outlook?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @DieterV
Ik denk dat je gewoon je e-mail wachtwoord moet wijzigen via Mijn Ziggo. Tenminste, als het om je Ziggo e-mail gaat. Dat lijkt me beter dan via een mail programma. Gaat het om een ander e-mail adres, dan zou ik daar even informeren.
Hoi Energyboy,
dank voor je reactie. Bij het Ziggo wachtwoord is het juist begonnen. Ik moest dat wijzigen, dat gewijzigde wachtwoord kon ik op mijn apparaten invoeren, alleen bij Outlook onder windows 10 lukt dat niet.
Hoi @DieterV
Welkom op de Community! Wat vreemd dat het aanpassen van het wachtwoord in Windows 10 niet wil lukken. Wat je kunt proberen is het e-mailadres op nieuw in te stellen in Outlook, met de nieuwe inloggegevens. Je vindt op deze pagina een handig stappenplan. Let wel op dat als je nu met POP3 settings werkt je eerste een back-up moet maken om te voorkomen dat je e-mails kwijtraakt. Laat je weten of je na deze stappen wel weer juist gebruik kunt maken van e-mail in Outlook?
Hey @DieterV . Ben je eruit gekomen? 🙂
Het probleem is inmiddels opgelost door het account te verwijderen en via IMAP opnieuw aan te melden.
Dank voor alle hulp!
DieterV
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.