Imacgoeroe
Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-mail verwijderd

Hallo,

sinds donderdag 24 Dec kan ik geen e-mail meer. Ontvangen of versturen.Wanneer iemand mij e-maild bounced deze terug naar de verzender.

Nu probeerde ik mijn e-mail opnieuw in te stellen maar zegt de server dat het wachtwoord niet bekend is terwijl ik deze nooit gewijzigd heb.

Dus ben ik maar even op mijn ziggo gaan inloggen om te kijken of ik het wachtwoord kon veranderen ondanks dat ik deze niet veranderd had.

Eenmaal ingelogd op mijn ziggo blijkt dat al mijn  e-mail aliassen verdwenen zijn onder het tabje internet/e-mail adressen en ik niks kan veranderen omdat mijn e-mail adressen verwijderd zijn?

Probeerde de klanten service vandaag te bellen maar die is niet te bereiken.Krijg via het geautomatiseerde menu te horen dat ze ttelefonisch geen ondersteuning bieden voor e-mail. 

Help wat moet ik nu?

3 Reacties 3
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 47844Posts
  • 2894Oplossingen
  • 10561Likes

Ik leg je probleem bij een Ziggo moderator neer, zij komen hier vandaag langs.

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere werkdag langskomen in ieder topic, door de huidige drukte kan het een paar werkdagen langer duren.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.

Klik hier om je postcode en huisnummer in je profiel te zetten.
Op de pagina iets naar beneden scrollen.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8220Posts
  • 677Oplossingen
  • 1763Likes

Goedemiddag @Imacgoeroe en welkom op de Community,

Ontzettend vervelend dat je problemen ervaart met het verzenden en ontvangen van e-mails! Ik begrijp uit je verhaal dat je jouw e-mailadressen / aliassen ook niet meer in Mijn Ziggo ziet staan?
Kun je via een privébericht laten weten om welk adres het gaat en daarbij ook vermelden welke e-mailadressen er onder jouw account zouden moeten staan? Dan kan ik hiermee voor je aan de slag. 
Je kan mij een privébericht sturen door op mijn profiel te klikken en dan op "stuur bericht” te drukken. 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 8220Posts
  • 677Oplossingen
  • 1763Likes

Hartelijk dank voor je privébericht @Imacgoeroe ! Zo te zien is er n.a.v. de chat die je hebt gestart met onze klantenservice al actie hierop ondernomen en een verzoek aangemaakt richting onze IT afdeling om het
probleem met je e-mailaccount op te lossen. Ik stel voor dat we deze vervolgactie eerst afwachten voordat mijn collega's en ik door elkaar heen gaan lopen werken. Mijn advies voor de toekomst is voortaan altijd via 
één kanaal (Chat/E-mail/Telefonisch/Social of een Topic op de Community) contact met ons op te nemen. Zo houd je het voor iedereen zo overzichtelijk mogelijk. 

Uitgelicht topic