1
Vraag
2
Reacties
sinoks

Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-mail verdwenen in outlook en op de server

sinds kort is mij nemail in mijn inbox ver verdwenen - en dit is ook het geval voor de andere pc met andere email.

ik, gebruik outlook - ook de webmail is weg voor ene groot deel - ik heb niet gedelete zelf.

hebben nu outlook 365

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61440Posts
  • 4183Oplossingen
  • 15603Likes

Met POP haal je de mails naar je computer toe en kun je makkelijk backups maken.

 

Maar als je zelf niet de mails verwijderd hebt, wie dan wel?

Bij twijfel, wijzig zowel je Mijn Ziggo wachtwoord als het wachtwoord van het mailadres in Mijn Ziggo.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61440Posts
  • 4183Oplossingen
  • 15603Likes

Als je ergens POP gebruikt, dan haalt Outlook je mail weg uit je inbox.

Of je moet instellen dat er een kopie achter moet blijven op de mailserver.

Gebruik je ergens POP in de instellingen?

sinoks
topicstarter
Stamgast
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

nee ik gebruik imap voor alles - vreemde is dat mijn andere account andere pc - ook  outlook - ook hetzelfde heeft ondergaan - veel email die op de server stond is verdwenen...

S4R
Expert
Expert
  • 466Posts
  • 18Oplossingen
  • 210Likes

Als het niet meer op de server staat, dan is het weg.

Als je op alle apparaten het IMAP protocol gebruikt, dan klopt het ook dat je dan daar ook niet meer ziet.

Webmail is de beste tester en kortste weg om te kijken wat er nog staat.

 

Ik adviseer ook altijd iedereen om geen mail van de provider te gebruiken. Als je daar weg gaat ben je uiteindelijk dat email-adres ook kwijt.

 

Beter om te gebruiken is Hotmail/Outlook of Gmail. Die raak je alleen kwijt als je ze heeeeeeel lang niet meer gebruikt.

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 61440Posts
  • 4183Oplossingen
  • 15603Likes

Met POP haal je de mails naar je computer toe en kun je makkelijk backups maken.

 

Maar als je zelf niet de mails verwijderd hebt, wie dan wel?

Bij twijfel, wijzig zowel je Mijn Ziggo wachtwoord als het wachtwoord van het mailadres in Mijn Ziggo.

Aagje49

Stamgast
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik begrijp niet dat dit een oplossing zou zijn

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 1816Posts
  • 134Oplossingen
  • 486Likes

@Aagje49 leuk dat je even komt buurten. Wat kunnen wij voor je betekenen? Stel gerust je vraag of waar je tegenaan loopt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic