Vraag
Reacties
Peter2025
Level 1

E-mail verdwenen en mail-account gehackt?

E-mail verdwenen en mail-account gehackt?

Ik opende in mijn Ziggo-mail een ingekomen bericht met de titel "Mailbox Quota".  Toen ik op aangeven van dat bericht mijn in-box wilde schonen, verdween er spontaan drie jaar aan e-mail berichten zonder dat ik er controle op had. De gebruikelijke teller van mijn mail is bovendien niet meer zichtbaar. Het ziet ernaar uit dat iemand de controle over mijn mail heeft overgenomen. Ik wil nu via mijn Account Instellingen mijn wachtwoord aanpassen, maar in het Ziggo vak staat "nul producten". Ik heb dus geen controle meer over mijn mail en dat voelt slecht! Hopelijk kan iemand mij helpen. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
6 Reacties 6
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Als je naar de pagina Producten → Internet in Mijn Ziggo gaat en omlaag scrollt naar 'Ziggo Mail', dan zou je daar je mailadres moeten zien met een link 'E-mail instellen', waarmee je een nieuw wachtwoord voor de betreffende mailbox kunt instellen.

Ziggo maakt geen backups van mailboxen. Als de mail (ook) in webmail niet meer zichtbaar is (ook niet in de prullenbak?) en je hebt geen eigen backup, dan is herstellen niet mogelijk.

Peter2025
Level 1
Topicstarter

Dank voor je snelle reactie Tobias. Helaas biedt deze echter geen oplossing. Het probleem is namelijk dat op de Ziggo-pagina die je noemt staat vermeld dat Ziggo op mijn account "nul producten" levert. Ik kan daarom dus niet in mijn mail-instellingen terecht. Ondertussen zie ik dat mijn mail nog wel actief is. Ik ben dus bang dat iemand anders met mijn mail aan de haal kan gaan.

0 Kudos
Shane
Community Moderator
Community Moderator

Hey @Peter2025, welkom op de Community!

Dat is wel behoorlijk schrikken zeg. We nemen dit graag verder in onderzoek. Wil je voor mij je adresgegevens invullen binnen de instellingen van je Community profiel? Vul ook het betreffende e-mail adres in onder het kopje ''Persoonlijke Opmerkingen''. 

Laat het weten als dit gelukt is. Dan kijken we vanaf daar even verder!

Peter2025
Level 1
Topicstarter

Dag Shane, fijn dat je mijn probleem serieus neemt. Zit ik nu in de ruimte voor "persoonlijke opmerkingen"? Dan stuur ik je mijn gegevens. Alvast dank voor je reactie! Vr. groet, peter

0 Kudos
Steefb
Level 20

@Peter2025  schreef:

Dag Shane, fijn dat je mijn probleem serieus neemt. Zit ik nu in de ruimte voor "persoonlijke opmerkingen"? Dan stuur ik je mijn gegevens. Alvast dank voor je reactie! Vr. groet, peter

Zet deze gegevens niet openbaar.

Doe het volgens de stappen die @Shane  vermeld.

binnen de instellingen van je Community profiel.

0 Kudos
Ryan
Community Moderator
Community Moderator

Ik heb er nog een blik op geworpen, alleen mis ik de adresgegevens. Wil je deze nog aanvullen in je profiel samen met het mailadres waar het omgaat? Klik hier om naar je profiel te gaan. Dan hebben we werk aan de winkel om dit voor je te herstellen!

0 Kudos