E-mail verdwenen en mail-account gehackt?
Ik opende in mijn Ziggo-mail een ingekomen bericht met de titel "Mailbox Quota". Toen ik op aangeven van dat bericht mijn in-box wilde schonen, verdween er spontaan drie jaar aan e-mail berichten zonder dat ik er controle op had. De gebruikelijke teller van mijn mail is bovendien niet meer zichtbaar. Het ziet ernaar uit dat iemand de controle over mijn mail heeft overgenomen. Ik wil nu via mijn Account Instellingen mijn wachtwoord aanpassen, maar in het Ziggo vak staat "nul producten". Ik heb dus geen controle meer over mijn mail en dat voelt slecht! Hopelijk kan iemand mij helpen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als je naar de pagina Producten → Internet in Mijn Ziggo gaat en omlaag scrollt naar 'Ziggo Mail', dan zou je daar je mailadres moeten zien met een link 'E-mail instellen', waarmee je een nieuw wachtwoord voor de betreffende mailbox kunt instellen.
Ziggo maakt geen backups van mailboxen. Als de mail (ook) in webmail niet meer zichtbaar is (ook niet in de prullenbak?) en je hebt geen eigen backup, dan is herstellen niet mogelijk.
Dank voor je snelle reactie Tobias. Helaas biedt deze echter geen oplossing. Het probleem is namelijk dat op de Ziggo-pagina die je noemt staat vermeld dat Ziggo op mijn account "nul producten" levert. Ik kan daarom dus niet in mijn mail-instellingen terecht. Ondertussen zie ik dat mijn mail nog wel actief is. Ik ben dus bang dat iemand anders met mijn mail aan de haal kan gaan.
Hey @Peter2025, welkom op de Community!
Dat is wel behoorlijk schrikken zeg. We nemen dit graag verder in onderzoek. Wil je voor mij je adresgegevens invullen binnen de instellingen van je Community profiel? Vul ook het betreffende e-mail adres in onder het kopje ''Persoonlijke Opmerkingen''.
Laat het weten als dit gelukt is. Dan kijken we vanaf daar even verder!
Dag Shane, fijn dat je mijn probleem serieus neemt. Zit ik nu in de ruimte voor "persoonlijke opmerkingen"? Dan stuur ik je mijn gegevens. Alvast dank voor je reactie! Vr. groet, peter
@Peter2025 schreef:Dag Shane, fijn dat je mijn probleem serieus neemt. Zit ik nu in de ruimte voor "persoonlijke opmerkingen"? Dan stuur ik je mijn gegevens. Alvast dank voor je reactie! Vr. groet, peter
Zet deze gegevens niet openbaar.
Doe het volgens de stappen die @Shane vermeld.
binnen de instellingen van je Community profiel.
Ik heb er nog een blik op geworpen, alleen mis ik de adresgegevens. Wil je deze nog aanvullen in je profiel samen met het mailadres waar het omgaat? Klik hier om naar je profiel te gaan. Dan hebben we werk aan de winkel om dit voor je te herstellen!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.