Ik ben mijn e-mail van september en oktober kwijt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoe bekijk je je mail?
Via een email programma?
Zo ja, welk?
Of via de webmail?
Staat de mail nog wel in je webmail? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo
Is het ineens verdwenen zonder dat je iets gedaan hebt?
Dan is een hack een mogelijke oorzaak, dat wordt vaker gemeld op dit forum de laatste maanden.
Maak dan een ander wachtwoord aan voor Mijn Ziggo en in Mijn Ziggo wijzig daar het wachtwoord van je emailadres.
Dag Bert,
Bedankt voor je snelle reactie.
Zowel op mijn webmail, tablet en mobiele telefoon zijn de e-mails van september en oktober weg.
Het enige wat ik heb gedaan is een image terugzetten van mijn C-schijf. Dit doe ik echt al jaren zonder een enkel probleem.
Normaal bekijk ik mijn e-mail via Outlook, op mijn tabelt en foon gebruik ik BlueMail.
Ik heb bij Ziggo het iets hoger opgezocht dan alleen de helpdesk(daar zei men dat zij er niets aan konden doen) men zou er nu naar gaan kijken. Ben benieuwd. Ik heb een jaar of 15 in de automatisering gewerkt.
Overigens was ik met mijn melding iets te kort door de bocht, te weinig info verstrekt.
Hartelijke groet,
Gijsbert Kamp
@gjm.kamp van harte welkom op de Ziggo Community. E-mail berichten die opeens verdwenen zijn, altijd zuur. Sorry ook voor het gedoe. Top dat je wel al zoveel hebt getest!
Ik ben ook erg benieuwd naar de conclusie van ''hogerhand'', om het zo maar te zeggen. Wil je die ook delen? En daarnaast, dit is altijd nuttig om de delen. Zaak is wel dat je e-mail volgens het IMAP-protocol wordt ingesteld, mocht je daar nog wat mee kunnen!
Beste Bert,
Hieronder de reactie van Ziggo:
Wij kunnen e-mails die niet meer op onze server staan niet herstellen. Staat uw e-mail niet in Ziggo Mail of uw e-mail programma dan is de e-mail verloren gegaan.
Met vriendelijke groet,
Monique
Case Management
Nou daar kan ik het mee doen. En ja heb ik IMAP ingesteld staan.
Hartelijke groet,
Gijsbert Kamp
@gjm.kamp ai, dat is niet zo mooi. Ik zeg eerlijk, ik was er al een beetje bang voor maar dit is wel hoe het werkt. Sorry voor het gedoe.
Ik zou willen dat ik het mooier kon maken maar helaas!
@gjm.kamp Staat er in een niet te oud image nog een .ost van dat mailadres?
Mogelijk is er mail te redden via die weg.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.