De Ziggo SmartWifi app: versie NL 2.28
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik kon onlangs geen mails versturen vanuit outlook (officie 365). Ik had dus ook synchronisatiefouten. Bij vraag bleek dat Ziggo mail had geblokkeerd omdat er het vermoeden was dat mail gehackt was. Heb toen wachtwoord aangepast en kon weer versturen. Dus dat is opgelost. Daarna ook wachtwoord in outlook aangepast.
Ik blijf echter een synchronisatiefout in outlook blijf houden die zegt dat een bericht niet verstuurd kan worden omdat er spam in zit (zie bijgesloten schermvoorbeeld) Punt is dat de fout komt als ik e-mail openen en nog niets verstuurd heb. Als ik een willekeurige mail verstuur gaat dit gewoon en krijg ik niets. Er staan ook geen mails in mijn 'Postvak Uit'. Kan iemand me vertellen hoe ik van de synchronisatiefouten af kan komen?
Op wat voor apparaat is dit?
Op welke systeemsoftware?
MacBook Air, macOS11.2
Dat is buiten mijn blikveld, mogelijk weet @EnergieBoy er meer van.
Hij komt langs als / zodra hij online is.
Bedankt voor het melden Bert.
Echter, ik zou niet weten wat hier nu aan de hand is. Weet wel iets van Apple producten maar niet van outlook. Ik zou zeggen, gebruik gewoon de mail app van Apple en dan moet het goed gaan. Maar ja, je hebt nu eenmaal outlook en begrijp dat je die wilt blijven gebruiken. Sorry, ik zou dus niet weten wat daar nu mis mee is. Het zal zo ie zo niet liggen aan de MacBook Air, want die stuurt niets uit als het via een andere app verzonden is. Misschien dat iemand anders meer ervaringen heeft met outlook.
Goedemorgen @Dees1
Wat moet het frustrerend zijn om steeds in Outlook een synchronisatie foutmelding te ervaren.
Jammer dat @Bert en @EnergieBoy je hier niet in kunnen helpen. Laten we nog eens een ander lijntje uitgooien.
@Dave- Ligt dit binnen jouw kennis en kunde?
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Let op: Vanaf 27 juni wordt de nieuwste versie van de Ziggo SmartWifi app gefaseerd uitgerold. Hier hoef je verder niets voor te doen en je ontvangt de update op je apparaat zoals gebruikelijk. Heb je...