1
Vraag
2
Reacties
Dees1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-mail synchronisatiefout

Ik kon onlangs geen mails versturen vanuit outlook (officie 365). Ik had dus ook synchronisatiefouten. Bij vraag bleek dat Ziggo mail had geblokkeerd omdat er het vermoeden was dat mail gehackt was. Heb toen wachtwoord aangepast en kon weer versturen. Dus dat is opgelost. Daarna ook wachtwoord in outlook aangepast.

Ik blijf echter een synchronisatiefout in outlook blijf houden die zegt dat een bericht niet verstuurd kan worden omdat er spam in zit (zie bijgesloten schermvoorbeeld) Punt is dat de fout komt als ik e-mail openen en nog niets verstuurd heb. Als ik een willekeurige mail verstuur gaat dit gewoon en krijg ik niets. Er staan ook geen mails in mijn 'Postvak Uit'. Kan iemand me vertellen hoe ik van de synchronisatiefouten af kan komen?

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78218Posts
  • 5290Oplossingen
  • 23298Likes

Op wat voor apparaat is dit?

Op welke systeemsoftware?

Dees1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

MacBook Air, macOS11.2

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78218Posts
  • 5290Oplossingen
  • 23298Likes

Dat is buiten mijn blikveld, mogelijk weet @EnergieBoy er meer van.

Hij komt langs als / zodra hij online is.

EnergieBoy

Level 19
  • 11435Posts
  • 578Oplossingen
  • 1888Likes

Bedankt voor het melden Bert.
Echter, ik zou niet weten wat hier nu aan de hand is. Weet wel iets van Apple producten maar niet van outlook. Ik zou zeggen, gebruik gewoon de mail app van Apple en dan moet het goed gaan. Maar ja, je hebt nu eenmaal outlook en begrijp dat je die wilt blijven gebruiken. Sorry, ik zou dus niet weten wat daar nu mis mee is. Het zal zo ie zo niet liggen aan de MacBook Air, want die stuurt niets uit als het via een andere app verzonden is. Misschien dat iemand anders meer ervaringen heeft met outlook. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 6093Posts
  • 725Oplossingen
  • 2601Likes

Goedemorgen @Dees1

Wat moet het frustrerend zijn om steeds in Outlook een synchronisatie foutmelding te ervaren.

Jammer dat @Bert en @EnergieBoy je hier niet in kunnen helpen. Laten we nog eens een ander lijntje uitgooien.

@Dave123- Ligt dit binnen jouw kennis en kunde?