In mijn Ziggo mail verdwijnen mijn mail die ouder zijn dan een maand
Kan iemand vertellen hou ik ouder mails weer terug kan zien.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heel vreemd, want als je met IMAP kijkt met Outlook, dan zou je minstens tot meer dan een jaar terug moeten kunnen kijken en vaak nog een aantal jaren verder terug.
In dit geval zou ik het wachtwoord van Mijn Ziggo en van het mailadres maar eens wijzigen, het lijkt erop dat er dan iemand anders iets doet waardoor de mail verdwijnt.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Is dat in de webmail of via een mailprogramma?
Als je via de webmail meer ziet? Dan kun je instellen in het mailprogramma om meer mails te zien.
Welk mailprogramma gebruik je?
Wat raar dat de mail na een maand verdwijnt, @AlexJKnol
Goed dat je dit bij ons voorlegt en welkom op de Ziggo Community!
Ik zie dat @Bert je al een aantal vragen heeft gesteld over het achterhalen van het probleem. Wil je deze eens beantwoorden?
Ik gebruik outlook, maar ook Ziggo webmail.
Zowel in Outlook Als in Ziggo webmail verdwijnen de mails uit de in box.
Op dit moment kan ik mails tot 4 oktober terug zien, oudere mail is niet meer te zien
Ik gebruik outlook, maar ook Ziggo webmail.
Zowel in Outlook Als in Ziggo webmail verdwijnen de mails uit de in box.
Op dit moment kan ik mails tot 4 oktober terug zien, oudere mail is niet meer te zien
Is er geen ander apparaat waar je de mail mee ophaalt of bekijkt?
Hoe is Outlook ingesteld? Met POP of IMAP?
Outlook staat ingesteld op IMAP.
Op de telefoon kan ik ook niet verder terug kijken op Ziggo web mail
Heel vreemd, want als je met IMAP kijkt met Outlook, dan zou je minstens tot meer dan een jaar terug moeten kunnen kijken en vaak nog een aantal jaren verder terug.
In dit geval zou ik het wachtwoord van Mijn Ziggo en van het mailadres maar eens wijzigen, het lijkt erop dat er dan iemand anders iets doet waardoor de mail verdwijnt.
Het wachtwoord van Mijn Ziggo lukt mij wel om te veranderen, maar waar kan ik het wachtwoord van Ziggo web mail veranderen
In Mijn Ziggo -> Producten -> Internet -> naar beneden scrollen en daar achter je email adres klikken.
Dank je, heb de wachtwoorden gewijzigd. nu hopen dat dit de oplossing is.
@AlexJKnol Ik zie dat je al heel goed geholpen bent! Heeft het wijzigen van de wachtwoorden geholpen? We zijn super benieuwd.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.