Vraag
Reacties
Oplossing
AlexJKnol
Level 2

E-mail ouder dan 1 maand terug zoeken

In mijn Ziggo mail verdwijnen mijn mail die ouder zijn dan een maand

Kan iemand vertellen hou ik ouder mails weer terug kan zien.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heel vreemd, want als je met IMAP kijkt met Outlook, dan zou je minstens tot meer dan een jaar terug moeten kunnen kijken en vaak nog een aantal jaren verder terug.

 

In dit geval zou ik het wachtwoord van Mijn Ziggo en van het mailadres maar eens wijzigen, het lijkt erop dat er dan iemand anders iets doet waardoor de mail verdwijnt.

Bekijk in context

0 Kudos
11 Reacties 11
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Is dat in de webmail of via een mailprogramma?

Als je via de webmail meer ziet? Dan kun je instellen in het mailprogramma om meer mails te zien.

Welk mailprogramma gebruik je?

0 Kudos
Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Wat raar dat de mail na een maand verdwijnt, @AlexJKnol
Goed dat je dit bij ons voorlegt en welkom op de Ziggo Community!

Ik zie dat @Bert je al een aantal vragen heeft gesteld over het achterhalen van het probleem. Wil je deze eens beantwoorden?

0 Kudos
AlexJKnol
Level 2
Topicstarter

Ik gebruik outlook, maar ook Ziggo webmail.

Zowel in Outlook Als in Ziggo webmail verdwijnen de mails uit de in box.

Op dit moment kan ik mails tot 4 oktober terug zien, oudere mail is niet meer te zien

0 Kudos
AlexJKnol
Level 2
Topicstarter

Ik gebruik outlook, maar ook Ziggo webmail.

Zowel in Outlook Als in Ziggo webmail verdwijnen de mails uit de in box.

Op dit moment kan ik mails tot 4 oktober terug zien, oudere mail is niet meer te zien

 
 
0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Is er geen ander apparaat waar je de mail mee ophaalt of bekijkt?

 

Hoe is Outlook ingesteld? Met POP of IMAP?

0 Kudos
AlexJKnol
Level 2
Topicstarter

Outlook staat ingesteld op IMAP.

Op de telefoon kan ik ook niet verder terug kijken op Ziggo web mail

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heel vreemd, want als je met IMAP kijkt met Outlook, dan zou je minstens tot meer dan een jaar terug moeten kunnen kijken en vaak nog een aantal jaren verder terug.

 

In dit geval zou ik het wachtwoord van Mijn Ziggo en van het mailadres maar eens wijzigen, het lijkt erop dat er dan iemand anders iets doet waardoor de mail verdwijnt.

0 Kudos
AlexJKnol
Level 2
Topicstarter

Het wachtwoord van Mijn Ziggo lukt mij wel om te veranderen, maar waar kan ik het wachtwoord van Ziggo web mail veranderen

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

In Mijn Ziggo -> Producten -> Internet -> naar beneden scrollen en daar achter je email adres klikken.

0 Kudos
AlexJKnol
Level 2
Topicstarter

Dank je, heb de wachtwoorden gewijzigd. nu hopen dat dit de oplossing is.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@AlexJKnol Ik zie dat je al heel goed geholpen bent! Heeft het wijzigen van de wachtwoorden geholpen? We zijn super benieuwd. 

0 Kudos