1
Vraag
2
Reacties
AlexJKnol

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

E-mail ouder dan 1 maand terug zoeken

In mijn Ziggo mail verdwijnen mijn mail die ouder zijn dan een maand

Kan iemand vertellen hou ik ouder mails weer terug kan zien.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76913Posts
  • 5228Oplossingen
  • 22754Likes

Heel vreemd, want als je met IMAP kijkt met Outlook, dan zou je minstens tot meer dan een jaar terug moeten kunnen kijken en vaak nog een aantal jaren verder terug.

 

In dit geval zou ik het wachtwoord van Mijn Ziggo en van het mailadres maar eens wijzigen, het lijkt erop dat er dan iemand anders iets doet waardoor de mail verdwijnt.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76913Posts
  • 5228Oplossingen
  • 22754Likes

Is dat in de webmail of via een mailprogramma?

Als je via de webmail meer ziet? Dan kun je instellen in het mailprogramma om meer mails te zien.

Welk mailprogramma gebruik je?

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 345Oplossingen
  • 1002Likes

Wat raar dat de mail na een maand verdwijnt, @AlexJKnol
Goed dat je dit bij ons voorlegt en welkom op de Ziggo Community!

Ik zie dat @Bert je al een aantal vragen heeft gesteld over het achterhalen van het probleem. Wil je deze eens beantwoorden?

AlexJKnol
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik gebruik outlook, maar ook Ziggo webmail.

Zowel in Outlook Als in Ziggo webmail verdwijnen de mails uit de in box.

Op dit moment kan ik mails tot 4 oktober terug zien, oudere mail is niet meer te zien

AlexJKnol
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik gebruik outlook, maar ook Ziggo webmail.

Zowel in Outlook Als in Ziggo webmail verdwijnen de mails uit de in box.

Op dit moment kan ik mails tot 4 oktober terug zien, oudere mail is niet meer te zien

 
 
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76913Posts
  • 5228Oplossingen
  • 22754Likes

Is er geen ander apparaat waar je de mail mee ophaalt of bekijkt?

 

Hoe is Outlook ingesteld? Met POP of IMAP?

AlexJKnol
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Outlook staat ingesteld op IMAP.

Op de telefoon kan ik ook niet verder terug kijken op Ziggo web mail

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76913Posts
  • 5228Oplossingen
  • 22754Likes

Heel vreemd, want als je met IMAP kijkt met Outlook, dan zou je minstens tot meer dan een jaar terug moeten kunnen kijken en vaak nog een aantal jaren verder terug.

 

In dit geval zou ik het wachtwoord van Mijn Ziggo en van het mailadres maar eens wijzigen, het lijkt erop dat er dan iemand anders iets doet waardoor de mail verdwijnt.

AlexJKnol
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het wachtwoord van Mijn Ziggo lukt mij wel om te veranderen, maar waar kan ik het wachtwoord van Ziggo web mail veranderen

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 76913Posts
  • 5228Oplossingen
  • 22754Likes

In Mijn Ziggo -> Producten -> Internet -> naar beneden scrollen en daar achter je email adres klikken.

AlexJKnol
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je, heb de wachtwoorden gewijzigd. nu hopen dat dit de oplossing is.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 399Oplossingen
  • 976Likes

@AlexJKnol Ik zie dat je al heel goed geholpen bent! Heeft het wijzigen van de wachtwoorden geholpen? We zijn super benieuwd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic