Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
KaJa
Level 1

E-mail ophalen mislukt

Sinds vanmorgen krijg ik bij het mail ontvangen op mijn Ipone de melding

“E-mail ophalen mislukt.

De E-mailserver ‘imap.ziggo.nl’ reageert niet. Controleer of je de juiste accountinfo hebt ingevoerd in de e-mailinstellingen.”

Ik had echter niks veranderd aan mijn accountinfo. Vervolgens account verwijderd en via het online stappenplan geprobeerd om opnieuw toe te voegen. Dit lukt niet omdat het stappenplan niet overeenkomt met wat er werkelijk gebeurd bij het doorlopen van de stappen. Het gaat mis nadat ik bij toevoegen op “andere” klik (omdat het geen Yahoo etc betreft). Dan zou volgens het stappenplan automatisch alles opgehaald worden, maar dat gebeurt niet. Er komt een veld waar ik mijn naam, emailadres en wachtwoord in kan vullen, maar als ik dat doe dan volgt de melding: “De IMAP-server ‘imap.ziggo.nl’ reageert niet. Controleer of de netwerkverbinding werkt en of je de juiste informatie hebt opgegeven in het veld ‘Server inkomende post’. 

Online kom ik er niet uit en er is via Ziggo klantenservice geen enkel persoon te bereiken via de keuzemenu’s. Het is echt vreselijk frustrerend, want ook via de chat zijn ze niet te bereiken en email of contactformulier wordt nergens als optie gegeven. Ik heb wel de service van Apple kunnen bereiken omdat het een Iphone betreft en het probleem na de laatste update is ontstaan. Die persoon heeft mij zoveel mogelijk geprobeerd te helpen, maar bij het (opnieuw) doorlopen van het proces en het zien van de meldingen zei hij dat dit echt een probleem van Ziggo is en hij me helaas niet verder kan helpen. Is er iemand op dit forum, dit begrijpt wat het probleem zou kunnen zijn? En nog belangrijker; hoe het opgelost kan worden?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @KaJa & @JohnGeorge, welkom hier,

Er is op dit moment een storing gaande hiermee. Ik houd jullie op de hoogte in dit topic. Om de informatie centraal te houden sluit ik dit topic.

Je kunt de status ook volgen via www.ziggo.nl/storingen.

Bekijk in context

0 Kudos
2 Reacties 2
JohnGeorge
Level 1

Ik heb het zelfde probleem. Terwijl onder hetzelfde account mijn e-mail wel op mijn pc en iPhone werkt.

0 Kudos
Alex
Community Moderator
Community Moderator

Hi @KaJa & @JohnGeorge, welkom hier,

Er is op dit moment een storing gaande hiermee. Ik houd jullie op de hoogte in dit topic. Om de informatie centraal te houden sluit ik dit topic.

Je kunt de status ook volgen via www.ziggo.nl/storingen.

0 Kudos