Ik probeer mijn e-mail op mijn i-phone te installeren. Dit lukt voor geen mogelijkheid. Alle stappenplannen lopen vast. Wie kan mij helpen?
Geheco
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste meedenkers,
Het is vanavond eindelijk gelukt m.b.v. Seniorweb. Maar iedereen hartelijk bedankt.
Groetjes,
Geheco
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Helaas, heb ik al geprobeerd maar na "voeg e-mailacount toe" krijg ik een volledig ander scherm dan het stappenplan.
Wat voor scherm krijg je dan te zien?
Hallo @Geheco en welkom terug op de Community! Balen dat je problemen ondervond met het configureren van de mailclient op je iPhone. Is het nog gelukt? Zo niet, laat weten waar je precies vastloopt 🙂
Beste meedenkers,
Het is vanavond eindelijk gelukt m.b.v. Seniorweb. Maar iedereen hartelijk bedankt.
Groetjes,
Geheco
Ah, super fijn om te lezen dat het met behulp van Seniorweb is gelukt @Geheco! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.