Beste, sinds deze week kan ik geen e-mails versturen vanaf mijn Android (zakelijk) en Iphone (privé) telefoon. Inkomende e-mails komen wel binnen , heb alles gelezen maar weet me echt geen raad. Heeft iemand een stappenplan om dit op een nieuwe android telefoon op te lossen.
Ben nu uitgegaan van onderstaand stappenplan maar hiermee lukt het me niet!
Bij voorbaat dank voor alle hulp.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@tschenk Welk email programma gebruik je op Android?
smtp.ziggo.nl poort 465 ???
IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.