Ik krijg de volgende mail binnen en vertrouw het niet.
Op de bovenste regel is al een taalfout aanwezig.
Het woord "vandag"
Zie afbeelding
PS:
Ik heb mijn naam en emailadres uit de afbeelding gehaald.
**Mod edit: e-mailadres bovenaan in de screenshot geblurd i.v.m. privacy**
Opgelost! Ga naar oplossing.
De enige weg om Ziggo te laten weten dat je phishing mails krijgt met de naam Ziggo in de mail, is de mail als bijlage sturen naar phishing@ziggo.nl
Alle andere spam kun je best verplaatsen of slepen naar de spam map via IMAP of in de webmail, daar leert de spamfilter van en kan gekeken worden waarom die mail niet in de spam map is gekomen of in het geheel niet is geblokkeerd.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
scam. spam. whatever.
Rommel, niet op reageren en verwijderen of naar spam map verplaatsen.
De afzender scarlet.be is al genoeg net als de gehele vormgeving. Dit is niet afkomstig van Ziggo, terzijde we zijn klant het is geen club waar je lid van word.
De enige weg om Ziggo te laten weten dat je phishing mails krijgt met de naam Ziggo in de mail, is de mail als bijlage sturen naar phishing@ziggo.nl
Alle andere spam kun je best verplaatsen of slepen naar de spam map via IMAP of in de webmail, daar leert de spamfilter van en kan gekeken worden waarom die mail niet in de spam map is gekomen of in het geheel niet is geblokkeerd.
iedereen die gereageerd heeft, erg bedankt.
Ik heb een melding doorgegeven aan Ziggo.
@Wil Ceron De afzender staat al fout, namelijk ZIIGGO i.p.v. ZIGGO. Als je die fout ziet, hoef je niet eens verder te lezen.
Daarnaast is jouw emailadres nog duidelijk leesbaar in je afbeelding.
Heb de moderators op de hoogte gesteld.
Bedankt moderator 🤗
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.