1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Wil Ceron

Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

E-mail ontvangen: "lidmaatschap voorbij"?

Ik krijg de volgende mail binnen en vertrouw het niet.

 

Op de bovenste regel is al een taalfout aanwezig.

Het woord "vandag"

 

Zie afbeelding

 

PS:

Ik heb mijn naam en emailadres uit de afbeelding gehaald.

**Mod edit: e-mailadres bovenaan in de screenshot geblurd i.v.m. privacy**

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78716Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23506Likes

De enige weg om Ziggo te laten weten dat je phishing mails krijgt met de naam Ziggo in de mail, is de mail als bijlage sturen naar phishing@ziggo.nl 

 

Alle andere spam kun je best verplaatsen of slepen naar de spam map via IMAP of in de webmail, daar leert de spamfilter van en kan gekeken worden waarom die mail niet in de spam map is gekomen of in het geheel niet is geblokkeerd.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Meldingen
Aan Uit
efok

Level 17
  • 4081Posts
  • 221Oplossingen
  • 1622Likes

scam. spam. whatever.

Pasi

Level 19
  • 10615Posts
  • 508Oplossingen
  • 5873Likes

Hallo,

 

Spam of Phishing, leest u dit eens !

Steefb

Level 20
  • 16863Posts
  • 3088Oplossingen
  • 8007Likes

Rommel, niet op reageren en verwijderen of naar spam map verplaatsen.

RoWi.

Level 20
  • 18504Posts
  • 767Oplossingen
  • 6375Likes

De afzender scarlet.be is al genoeg net als de gehele vormgeving. Dit is niet afkomstig van Ziggo, terzijde we zijn klant het is geen club waar je lid van word.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78716Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23506Likes

De enige weg om Ziggo te laten weten dat je phishing mails krijgt met de naam Ziggo in de mail, is de mail als bijlage sturen naar phishing@ziggo.nl 

 

Alle andere spam kun je best verplaatsen of slepen naar de spam map via IMAP of in de webmail, daar leert de spamfilter van en kan gekeken worden waarom die mail niet in de spam map is gekomen of in het geheel niet is geblokkeerd.

Wil Ceron
Topicstarter
Level 2
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

iedereen die gereageerd heeft, erg bedankt.

 

Ik heb een melding doorgegeven aan Ziggo.

BackAgain22

Level 9
  • 332Posts
  • 2Oplossingen
  • 197Likes

@Wil Ceron De afzender staat al fout, namelijk ZIIGGO i.p.v. ZIGGO. Als je die fout ziet, hoef je niet eens verder te lezen.

Daarnaast is jouw emailadres nog duidelijk leesbaar in je afbeelding.

Pineapple

Level 16
  • 2026Posts
  • 191Oplossingen
  • 831Likes

Heb de moderators op de hoogte gesteld. 

Pineapple

Level 16
  • 2026Posts
  • 191Oplossingen
  • 831Likes

Bedankt moderator 🤗