1
Vraag
2
Reacties
JanVer

Level 2
  • 11Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

E-mail ontvangen op de outlook app op iPhone worden niet goed weergegeven met HTML

Ik gebruikt de Microsoft Office 365 Outlook App om e-mails te ontvangen op de iPhone. Dit omdat ook de zakelijke en andere e-mail accounts ook op Outlook moeten binnenkomen. De e-mails van Office365 en overige accounts worden altijd goed ontvangen met ook complete weergave van afbeeldingen in HTML.

Alleen e-mails welke ontvangen worden van Ziggo worden niet goed weergegeven met HTML.

Zie als voorbeeld de bijgaande schermafbeelding, hoe dat de e-mail Factuur e-mail van Ziggo wordt weergegeven in de Outlook App op de iPhone.

Opvallend is dat die zelfde e-mail wel goed weergegeven wordt in de Windows Office 365 Outlook.

Hebben meer mensen deze ervaring en is er een oplossing?

 

 

 

66 Reacties 66
neevokko

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier hetzelfde probleem. Outlook App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. 

Ik heb nu ook dat zodra ik mijn @home account toevoeg aan de outlook app op mijn iPhone XR de hele app vast loopt. Hij gaat dan eindeloos “Bijwerken”

De @home mail doet het wel goed in de Mail app van Apple. Dan ook geen vreemde tekens/html.

ronaldennoor

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds een week of twee ook dit probleem op iPhone en iPad. Opnieuw outlook app installeren, helpt even, maar al snel is probleem terug. Mail met allemaal onleesbare codes.

ronaldennoor

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Een voorbeeld:

 

<=21DOCTYPE html PUBLIC =22-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN=22 =22http:= //www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd=22>

''=22 mahidediv=3D= =22TRUE=22>

 <=21-- snippet > --> 

<=21--=5Bif (gte mso = 9)=7C(IE)=5D> =
<=21=5Bendif=5D--> 


=20 Bekijk de webversie.
<=21--=5Bif (gte mso 9)=7C(IE)=5D> 
<=21=5Bendif=5D-->
Bobo71

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dit probleem inderdaad ook al sinds een paar weken. Vreemde codes en bijlages welke niet geladen worden. Google searches naar andere mensen welke dezelfde problemen hebben (=algemeen outlook op IOS en dus niet specifiek Ziggo) geeft geen resultaten. Dus ik ben geneigd te denken dat het toch een Ziggo issue is. 

Zal dit draadje in de gaten houden en hopen op een snelle reactie/oplossing van Ziggo.

Johal

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik doe niets specifieks met Ziggo maar heb hetzelfde probleem. Bijvoorbeeld met alle mails afkomstig van Facebook.

patrickmarkgraa

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zelfde probleem hier sinds enkele weken. Vreemde codes en bijlages welke niet geladen worden. Maak gebruik van Outlook 365 app op mijn iPhone en Ipad IOS14.2  Op mijn IPhone meerdere accounts (privé en zakelijk) maar probleem doet zich alleen voor met e-mails (ook e-mails van Ziggo zelf) ontvangen op mijn Ziggo account. Ziggo account met Apple Mail app werkt wel correct.  Ziggo graag dit verder onderzoeken waarom Ziggo account i.c.m. Outlook app niet correct werkt.

jdemas

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Probleem zit hm in de laatste outlook update. Heb dit probleem met meerdere mail servers ook gmail.

 

mars25

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Volg. Ik heb hetzelfde probleem. Apple Mail app werkt wel goed.

Miepie80

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

...

hanskonings71

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik heb dit probleem. Inderdaad alleen ziggo, heb veel Gmail adressen, hebben dit probleem niet. Tevens 2 office365 accounting geen problem. Kom op Ziggo, hoe moeilijk kan een HTML probleem zijn.

Pascal z

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, ik heb exact dezelfde problemen met inkomende mails in de Outlook app op de iphone

sinds 2 weken nu al, uiteindelijk deze Thread gevonden.

zelf jullie eigen mail van community vertoond het issue van html opmaak 

Outlook app v4.62.0

iOS v14.2

Mvg

Pascal

 

 

M-K

Level 1
  • 1Posts
  • 1Oplossingen
  • 5Likes

Heb het zelfde probleem nog steeds met v4.63.0 van de outlook app. (IOS 14.2)
Ik heb het probleem ook via de Outlook app help bij het Microsoft Mobiel team aangemeld.

Reactie Outlook App team:
“Dit probleem is inmiddels door meerdere gebruikers gemeld en door ons gerapporteerd.
Het technisch team is er van op de hoogte en druk aan het onderzoeken. Helaas kunnen wij niet aangeven wanneer de fix (in de vorm van een update van de app) er zal zijn. In ieder geval zo snel mogelijk!
Onze welgemeende excuses voor het ongemak.”

 

Marco.

Bobo71

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb dit probleem eens via de feedback optie bij Microsoft aangekaart en kreeg als reactie dat het een bekend probleem was en dat er aan gewerkt werd…..

 

Janhuissen

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb dezelfde problemen als hierboven vermeld. Ook kan ik in de outlook app op mijn Iphone/Ipad geen berichten meer versturen.

Mark.B

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb hetzelfde probleem met mijn iphone 8 sinds enkele weken. Allemaal vreemde cijfers en tekens in de mail. Op mijn Mac geen weergaveproblemen. Heb inmiddels een melding gedaan bij Microsoft Mobile support. Geen resultaat. Als ik op dit probleem google valt me op dat ik alleen deze berichten op het Ziggo forum terugzie. Ligt het probleem bij Ziggo of bij Microsoft?

Janhuissen

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wat ik begrepen heb komt het bij meerdere providers voor, het is ook aan het Microsoft team gemeld die zijn er mee bezig.

lexsmit

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb hetzelfde probleem sedert een dag of 14….
Relatief eenvoudige configuratie:

  • mail-account bij ZIGGO
  • OUTLOOK-client op iPhone X (IoS 14.2)

Inkomende mail met HTML-content wordt altijd verminkt weergegeven!
Bij gebruik van ZIGGO-Webmail treed probleem niet op.
Kennelijk iets mis op interface-nivo tussen ZIGGO en OUTLOOK 

Dringend verzoek aan ZIGGO en MS dit op korte termijn op te lossen!
Een BLOG op de servicepagina van ZIGGO is meer dan welkom !! 

Germab

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds vanochtend precies hetzelfde probleem op mijn Iphone 11 Pro.   Op mijn Ipad werkt het gelukkig nog wel.

Mark&Joyce

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ook ik heb dit probleem op mijn iphone 12 pro. Mijn eigen exchange account (werk) doet t prima, alleen de mail via mijn ziggo adres komt binnen zoals hierboven door meerdere mensen alis gedeeld met een screenshot.

Mark&Joyce

Level 2
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi @Vincent Ziggo,

Fijn dat je begrip hebt en dat je snapt dat het irritant is, maar wanneer wordt dit opgelost? Een terugkoppeling zou fijn zijn aangezien het probleem nu zo’n 3 weken duurt.

Als het aan de outlook app ligt dan hoor ik het ook graag, ga ik ook tegen die boom trappen. 

Ik moet wel opmerken dat ik het bijzonder vind dat anno 2020 dit probleem niet veel adequater wordt opgelost en dat jullie als ziggo niet veel klantgerichter/servicegerichter aan de slag gaan. 
 

Mvg, Mark

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic