Zie bijlages, het gaat niet alleen om e-mails afkomstig van Ziggo, ook e-mails van andere afzenders die verstuurd worden naar het Ziggo e-mailadres worden vaak fout weergegeven.
Beste Vincent, bedankt voor de reactie, dat je begrijpt dat het voor ons irritant en frustrerend is. Echter, zou ik graag lezen dat Ziggo het pro-actief gaat onderzoeken en proberen op te lossen.
Het kan door Ziggo heel eenvoudig onderzocht worden. Neem een iPhone met iOS 14 download de laatste versie MS Outlook App, zend een e-mail vanuit Ziggo. Dan is het direct zichtbaar. Waarschijnlijk is de iOS versie niet van belang.
Ik lees de reactie van Yvonne > Heeft niks met Ziggo zelf te maken, klanten hier op de zaak hebben dit met verschillende providers, het probleem zit hem in de Outlook app.
Dit vraag ik mij af, worden de e-mails vanaf Ziggo wel volgens de laatste juiste HTML standaarden verzonden? Misschien dat met een kleine aanpassing door Ziggo het probleem kan worden opgelost. Dit is misschien eenvoudiger dan, dat ik als individu probeer om de reus Microsoft te vragen om het probleem te onderzoeken en op te lossen. Van Microsoft krijg ik misschien al heel snel de reactie, Ziggo moet zich confirmeren aan de standaarden. Daarmee zeg ik niet dat Ziggo het fout doet, dat kan ik niet beoordelen.