Alles over het nieuwe zwarte SmartWifi modem
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Beste mensen,
Sinds een paar weken ontvang om de haverklap in de mailbox e-mails met als kenmerk 'logbestand met synchronisatiegegevens'. Ook mijn 'gewone' e-mails verdwijnen in de Spamfolder. Ik heb al het nodige opgezocht op internet. Een aantal tips kwamen voorbij.
Ik heb natuurlijk gekeken of de melding in Outlook, Bestand, Opties, Geavanceerd, Overige "oplossen van problemen met logboekregistratie inschakelen" aanstond. Nee dus, die staat niet aangevinkt.
Ook heb ik de devices waar ik Office 365 op heb staan met Outlook het account van mijn e-mailadres hieruit verwijderd (wordt met IMAP beheert) en opnieuw toegevoegd. Helaas blijven de e-mails komen.
Deze e-mails komen ook in de webmail van Ziggo voor.
Graag hoor ik van jullie nog tips en adviezen hoe ik dit kan stoppen.
Alvast hartelijke dank.
Ludwin
Opgelost! Ga naar oplossing.
Het is opgelost.
Er zat een invoegtoepassing in Outlook van een virusscanprogramma die ik er af gegooid had. Die invoegtoepassing heb ik verwijderd en nu is alles weer normaal.
Bedankt voor het meedenken.
Groet.
Hoe is één en ander ingesteld?
Is er een koppeling met de Ziggo mail vanuit Outlook?
Is er een koppeling vanuit de Ziggo mail met Outlook?
Wat je ook kan doen is om het outlook profiel te verwijderen.
Dat doe je via de achterdeur =>Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen > Mail > Profielen weergeven dan profiel verwijderen.
Daarna een nieuwe aanmaken en al je mailclients weer toevoegen.
Ok, ga ik doen. Dank voor de tip.
Nee, volgens mij niet. Staat los van Outlook.
Deze dus. Dat was ik net vergeten
Ok, dank je wel.
Helaas heeft het niet geholpen.
Heb je wel voor dat je nieuwe maakte de oude ost bestanden verwijderd? Indien nog aanwezig.
Dat geloof ik niet. Ga ik eerst maar doen. Dank maar weer.
Het is opgelost.
Er zat een invoegtoepassing in Outlook van een virusscanprogramma die ik er af gegooid had. Die invoegtoepassing heb ik verwijderd en nu is alles weer normaal.
Bedankt voor het meedenken.
Groet.
Dat zijn inderdaad ook van die fijne dingen die in de weg kunnen zitten.
@Video1955 schreef:Beste mensen,
Sinds een paar weken ontvang om de haverklap in de mailbox e-mails met als kenmerk 'logbestand met synchronisatiegegevens'. Ook mijn 'gewone' e-mails verdwijnen in de Spamfolder. Ik heb al het nodige opgezocht op internet. Een aantal tips kwamen voorbij.
Ik heb natuurlijk gekeken of de melding in Outlook, Bestand, Opties, Geavanceerd, Overige "oplossen van problemen met logboekregistratie inschakelen" aanstond. Nee dus, die staat niet aangevinkt.
Ook heb ik de devices waar ik Office 365 op heb staan met Outlook het account van mijn e-mailadres hieruit verwijderd (wordt met IMAP beheert) en opnieuw toegevoegd. Helaas blijven de e-mails komen.
Deze e-mails komen ook in de webmail van Ziggo voor.
Graag hoor ik van jullie nog tips en adviezen hoe ik dit kan stoppen.
Alvast hartelijke dank.
Ludwin
Nogmaals hartelijk dank voor de ondersteuning. Het is fijn om zo'n community achter de hand te hebben.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Update: 21 september 2023 13:25 door Ziggo Vanaf 19 september zijn alle Sagemcom F3896LG modems (SmartWifi Giga modem zwart) voorzien met de nieuwste firmware. Lees hier alles over de update. Ons zwar...