Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Video1955
Level 5

E-mail met daarin 'Logbestand met synchronisatiegegevens' en eigen e-mail in spam

Beste mensen,

 

Sinds een paar weken ontvang om de haverklap in de mailbox e-mails met als kenmerk 'logbestand met synchronisatiegegevens'. Ook mijn 'gewone' e-mails verdwijnen in de Spamfolder. Ik heb al het nodige opgezocht op internet. Een aantal tips kwamen voorbij.

 

Ik heb natuurlijk gekeken of de melding in Outlook, Bestand, Opties, Geavanceerd, Overige "oplossen van problemen met logboekregistratie inschakelen" aanstond. Nee dus, die staat niet aangevinkt.

 

Ook heb ik de devices waar ik Office 365 op heb staan met Outlook het account van mijn e-mailadres hieruit verwijderd (wordt met IMAP beheert) en opnieuw toegevoegd. Helaas blijven de e-mails komen.

 

Deze e-mails komen ook in de webmail van Ziggo voor.

 

Graag hoor ik van jullie nog tips en adviezen hoe ik dit kan stoppen.

 

Alvast hartelijke dank.

 

Ludwin

 

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Video1955
Level 5
Topicstarter

Het is opgelost.

 

Er zat een invoegtoepassing in Outlook van een virusscanprogramma die ik er af gegooid had. Die invoegtoepassing heb ik verwijderd en nu is alles weer normaal.

 

Bedankt voor het meedenken.

 

Groet.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Video1955
Level 5
Topicstarter

Deze melding staat in de webmail van Ziggo

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Hoe is één en ander ingesteld?

Is er een koppeling met de Ziggo mail vanuit Outlook?

Is er een koppeling vanuit de Ziggo mail met Outlook?

S4R
Level 16

Wat je ook kan doen is om het outlook profiel te verwijderen.

Dat doe je via de achterdeur =>Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen > Mail > Profielen weergeven dan profiel verwijderen.

Daarna een nieuwe aanmaken en al je mailclients weer toevoegen.

 

Video1955
Level 5
Topicstarter

Ok, ga ik doen. Dank voor de tip.

 

 

0 Kudos
Video1955
Level 5
Topicstarter

Nee, volgens mij niet. Staat los van Outlook.

0 Kudos
S4R
Level 16

Deze dus. Dat was ik net vergeten

 

S4R_0-1669217287073.png

 

 

S4R_2-1669217342886.png

 


 
 

 

Video1955
Level 5
Topicstarter

Ok, dank je wel.

0 Kudos
Video1955
Level 5
Topicstarter

Helaas heeft het niet geholpen.

0 Kudos
S4R
Level 16

Heb je wel voor dat je nieuwe maakte de oude ost bestanden verwijderd? Indien nog aanwezig.

0 Kudos
Video1955
Level 5
Topicstarter

Dat geloof ik niet. Ga ik eerst maar doen. Dank maar weer.

0 Kudos
Video1955
Level 5
Topicstarter

Het is opgelost.

 

Er zat een invoegtoepassing in Outlook van een virusscanprogramma die ik er af gegooid had. Die invoegtoepassing heb ik verwijderd en nu is alles weer normaal.

 

Bedankt voor het meedenken.

 

Groet.

S4R
Level 16

Dat zijn inderdaad ook van die fijne dingen die in de weg kunnen zitten.

Video1955
Level 5
Topicstarter

@Video1955  schreef:

Beste mensen,

 

Sinds een paar weken ontvang om de haverklap in de mailbox e-mails met als kenmerk 'logbestand met synchronisatiegegevens'. Ook mijn 'gewone' e-mails verdwijnen in de Spamfolder. Ik heb al het nodige opgezocht op internet. Een aantal tips kwamen voorbij.

 

Ik heb natuurlijk gekeken of de melding in Outlook, Bestand, Opties, Geavanceerd, Overige "oplossen van problemen met logboekregistratie inschakelen" aanstond. Nee dus, die staat niet aangevinkt.

 

Ook heb ik de devices waar ik Office 365 op heb staan met Outlook het account van mijn e-mailadres hieruit verwijderd (wordt met IMAP beheert) en opnieuw toegevoegd. Helaas blijven de e-mails komen.

 

Deze e-mails komen ook in de webmail van Ziggo voor.

 

Graag hoor ik van jullie nog tips en adviezen hoe ik dit kan stoppen.

 

Alvast hartelijke dank.

 

Ludwin

Nogmaals hartelijk dank voor de ondersteuning. Het is fijn om zo'n community achter de hand te hebben.