1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Video1955

Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

E-mail met daarin 'Logbestand met synchronisatiegegevens' en eigen e-mail in spam

Beste mensen,

 

Sinds een paar weken ontvang om de haverklap in de mailbox e-mails met als kenmerk 'logbestand met synchronisatiegegevens'. Ook mijn 'gewone' e-mails verdwijnen in de Spamfolder. Ik heb al het nodige opgezocht op internet. Een aantal tips kwamen voorbij.

 

Ik heb natuurlijk gekeken of de melding in Outlook, Bestand, Opties, Geavanceerd, Overige "oplossen van problemen met logboekregistratie inschakelen" aanstond. Nee dus, die staat niet aangevinkt.

 

Ook heb ik de devices waar ik Office 365 op heb staan met Outlook het account van mijn e-mailadres hieruit verwijderd (wordt met IMAP beheert) en opnieuw toegevoegd. Helaas blijven de e-mails komen.

 

Deze e-mails komen ook in de webmail van Ziggo voor.

 

Graag hoor ik van jullie nog tips en adviezen hoe ik dit kan stoppen.

 

Alvast hartelijke dank.

 

Ludwin

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Video1955
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Het is opgelost.

 

Er zat een invoegtoepassing in Outlook van een virusscanprogramma die ik er af gegooid had. Die invoegtoepassing heb ik verwijderd en nu is alles weer normaal.

 

Bedankt voor het meedenken.

 

Groet.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Meldingen
Aan Uit
Video1955
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Deze melding staat in de webmail van Ziggo

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78718Posts
  • 5318Oplossingen
  • 23508Likes

Hoe is één en ander ingesteld?

Is er een koppeling met de Ziggo mail vanuit Outlook?

Is er een koppeling vanuit de Ziggo mail met Outlook?

S4R

Level 16
  • 2059Posts
  • 72Oplossingen
  • 1295Likes

Wat je ook kan doen is om het outlook profiel te verwijderen.

Dat doe je via de achterdeur =>Configuratiescherm\Alle Configuratiescherm-onderdelen > Mail > Profielen weergeven dan profiel verwijderen.

Daarna een nieuwe aanmaken en al je mailclients weer toevoegen.

 

Video1955
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Ok, ga ik doen. Dank voor de tip.

 

 

Video1955
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Nee, volgens mij niet. Staat los van Outlook.

S4R

Level 16
  • 2059Posts
  • 72Oplossingen
  • 1295Likes

Deze dus. Dat was ik net vergeten

 

S4R_0-1669217287073.png

 

 

S4R_2-1669217342886.png

 


 
 

 

Video1955
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Ok, dank je wel.

Video1955
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Helaas heeft het niet geholpen.

S4R

Level 16
  • 2059Posts
  • 72Oplossingen
  • 1295Likes

Heb je wel voor dat je nieuwe maakte de oude ost bestanden verwijderd? Indien nog aanwezig.

Video1955
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Dat geloof ik niet. Ga ik eerst maar doen. Dank maar weer.

Video1955
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

Het is opgelost.

 

Er zat een invoegtoepassing in Outlook van een virusscanprogramma die ik er af gegooid had. Die invoegtoepassing heb ik verwijderd en nu is alles weer normaal.

 

Bedankt voor het meedenken.

 

Groet.

S4R

Level 16
  • 2059Posts
  • 72Oplossingen
  • 1295Likes

Dat zijn inderdaad ook van die fijne dingen die in de weg kunnen zitten.

Video1955
Topicstarter
Level 5
  • 41Posts
  • 1Oplossingen
  • 12Likes

@Video1955  schreef:

Beste mensen,

 

Sinds een paar weken ontvang om de haverklap in de mailbox e-mails met als kenmerk 'logbestand met synchronisatiegegevens'. Ook mijn 'gewone' e-mails verdwijnen in de Spamfolder. Ik heb al het nodige opgezocht op internet. Een aantal tips kwamen voorbij.

 

Ik heb natuurlijk gekeken of de melding in Outlook, Bestand, Opties, Geavanceerd, Overige "oplossen van problemen met logboekregistratie inschakelen" aanstond. Nee dus, die staat niet aangevinkt.

 

Ook heb ik de devices waar ik Office 365 op heb staan met Outlook het account van mijn e-mailadres hieruit verwijderd (wordt met IMAP beheert) en opnieuw toegevoegd. Helaas blijven de e-mails komen.

 

Deze e-mails komen ook in de webmail van Ziggo voor.

 

Graag hoor ik van jullie nog tips en adviezen hoe ik dit kan stoppen.

 

Alvast hartelijke dank.

 

Ludwin

Nogmaals hartelijk dank voor de ondersteuning. Het is fijn om zo'n community achter de hand te hebben.