kan niet inloggen met mijn bestaande upcmail.nl.
Kan wel inloggen in mijn Ziggo, maar in ziggomail lukt niet.
Heb net nieuwe telefoon maar kan geen E-mail acount aan maken.
@mailadres word niet herkend. krijg naar ziggomail foutcode LGI-006.
wie Kan mij helpen. M.V.GDé Kaart.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @dkaar
Wat gek dat het niet lukt om je e-mail in te stellen op je nieuwe toestel. Kun je wel inloggen met jouw upcmail.nl adres via https://mail.ziggo.nl/appsuite/?
Zo niet, dan zul je eerst je wachtwoord van het e-mailaccount in Mijn Ziggo moeten wijzigen.
Lukt het wel? Dan kun je jouw e-mail op je nieuwe telefoon instellen met de tips op https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/instellen
Laat je het weten als het is gelukt?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Je kan in je “mijnziggo” onder het kopje “internet” je actieve mail adressen zien.
Daar kan je kijken of je mail actief staat en zo nodig het wachtwoord aanpassen.
LGI-006 betekend dat email of wachtwoord niet correct is.
Houd er wel rekening mee dat je inlog gegevens van mijnziggo anders kunnen zien dan die van de ziggomail.
Goedemiddag @dkaar
Wat gek dat het niet lukt om je e-mail in te stellen op je nieuwe toestel. Kun je wel inloggen met jouw upcmail.nl adres via https://mail.ziggo.nl/appsuite/?
Zo niet, dan zul je eerst je wachtwoord van het e-mailaccount in Mijn Ziggo moeten wijzigen.
Lukt het wel? Dan kun je jouw e-mail op je nieuwe telefoon instellen met de tips op https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/e-mail/instellen
Laat je het weten als het is gelukt?
ja is al prima gelukt met stappenplan,dank je wel voor de hulp. groet Dé
Fijn dat het is gelukt @dkaar
Wens ik je een plezierige dag toe!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.