Hedenochtend was alle inbox mail vanaf 1-2-2020 verdwenen, op alle apparatuur en op ziggo.mail.
Ook niet door mijn partner verwijderd of in de prullenbak.
Contact gehad met ziggo servicedesk. Zij konden mij niet helpen, oorzaak onverklaarbaar.
Zij verwezen mij naar deze community, inmiddels heb ik gelezen dat er meer van dit soort problemen zijn. Weet iemand ook een oplossing? Of moet ik alles van de Imac terug zetten naar 24 uur geleden? Is dat dan de oplossing?
Graag uw bericht.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoi @CannondaleFSI
Ik kwam zonet ook een ander topic over dit onderwerp tegen waarin je een reactie hebt geplaatst. Ik stel voor dat we daar verder gaan en sluit daarom dit topic.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.