Vraag
Reacties
Oplossing
Lampie14
Level 1

E-mail gehackt

Kreeg melding van dat ik gehackt ben 

Heb gedaan zoals in de mail staat (2 keer het wachtwoord veranderd)

Maar heb nog steeds de blokkade erop zitten namelijk wel ontvangen maar niet verzenden

Wie o wie kan helpen ?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @Lampie14,

Goed dat je de wachtwoorden hebt gewijzigd! De blokkade is er inmiddels af, als het goed is kun je inmiddels weer mails versturen. 

Bekijk in context

0 Kudos
9 Reacties 9
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Heb je het wachtwoord van Mijn Ziggo en het mailadres beide gewijzigd?

Het kan tot een uur duren voordat verzenden weer mogelijk is.

 

Kun je wel via de webmail verzenden? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo

0 Kudos
Lampie14
Level 1
Topicstarter

Beide wachtwoorden zijn gewijzigd 

Via webmail ook een alarm melding ...

Dus helaas ook niet verzonden

** Moderator edit: Bijlage verwijdert ivm privacy **

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Haal even de bijlage weg van dit openbare forum, spammers zijn gek op bestaande emails.

Klik op het pijltje rechts bovenin later toegevoegd: je bericht en op Bewerk reactie.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Een blokkade op je webmail?

Dat is nog vreemder, want die blijft altijd werken als het goed is.

 

Kun je dit met zoveel mogelijk informatie, waarmee je inlogt op de webmail, mailadres en foutmeldingen die je krijgt in de webmail, melden aan abuse@ziggo.nl , zij beheren de spamfilter en de blokkades.

Over het algemeen reageren zij behoorlijk snel.

0 Kudos
Lampie14
Level 1
Topicstarter

Sorry Bert

Welk pijltje bedoel je 

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Bert_0-1635712565110.png

 

0 Kudos
Lampie14
Level 1
Topicstarter

Helaas zie alleen onderstaande 

Zie bijlage

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Wijzigen kan binnen een uur, inmiddels is het al weggehaald door een Ziggo moderator.🙂

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @Lampie14,

Goed dat je de wachtwoorden hebt gewijzigd! De blokkade is er inmiddels af, als het goed is kun je inmiddels weer mails versturen. 

0 Kudos