1
Vraag
2
Reacties
Lampie14

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

E-mail gehackt

Kreeg melding van dat ik gehackt ben 

Heb gedaan zoals in de mail staat (2 keer het wachtwoord veranderd)

Maar heb nog steeds de blokkade erop zitten namelijk wel ontvangen maar niet verzenden

Wie o wie kan helpen ?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Lampie14,

Goed dat je de wachtwoorden hebt gewijzigd! De blokkade is er inmiddels af, als het goed is kun je inmiddels weer mails versturen. 

Bekijk in context

9 Reacties 9
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77234Posts
  • 5244Oplossingen
  • 22897Likes

Heb je het wachtwoord van Mijn Ziggo en het mailadres beide gewijzigd?

Het kan tot een uur duren voordat verzenden weer mogelijk is.

 

Kun je wel via de webmail verzenden? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo

Lampie14
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beide wachtwoorden zijn gewijzigd 

Via webmail ook een alarm melding ...

Dus helaas ook niet verzonden

** Moderator edit: Bijlage verwijdert ivm privacy **

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77234Posts
  • 5244Oplossingen
  • 22897Likes

Haal even de bijlage weg van dit openbare forum, spammers zijn gek op bestaande emails.

Klik op het pijltje rechts bovenin later toegevoegd: je bericht en op Bewerk reactie.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77234Posts
  • 5244Oplossingen
  • 22897Likes

Een blokkade op je webmail?

Dat is nog vreemder, want die blijft altijd werken als het goed is.

 

Kun je dit met zoveel mogelijk informatie, waarmee je inlogt op de webmail, mailadres en foutmeldingen die je krijgt in de webmail, melden aan abuse@ziggo.nl , zij beheren de spamfilter en de blokkades.

Over het algemeen reageren zij behoorlijk snel.

Lampie14
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sorry Bert

Welk pijltje bedoel je 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77234Posts
  • 5244Oplossingen
  • 22897Likes

Bert_0-1635712565110.png

 

Lampie14
Topicstarter
Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Helaas zie alleen onderstaande 

Zie bijlage

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 77234Posts
  • 5244Oplossingen
  • 22897Likes

Wijzigen kan binnen een uur, inmiddels is het al weggehaald door een Ziggo moderator.🙂

Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3232Posts
  • 585Oplossingen
  • 769Likes

Goedemiddag @Lampie14,

Goed dat je de wachtwoorden hebt gewijzigd! De blokkade is er inmiddels af, als het goed is kun je inmiddels weer mails versturen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic