Kreeg melding van dat ik gehackt ben
Heb gedaan zoals in de mail staat (2 keer het wachtwoord veranderd)
Maar heb nog steeds de blokkade erop zitten namelijk wel ontvangen maar niet verzenden
Wie o wie kan helpen ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemiddag @Lampie14,
Goed dat je de wachtwoorden hebt gewijzigd! De blokkade is er inmiddels af, als het goed is kun je inmiddels weer mails versturen.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Heb je het wachtwoord van Mijn Ziggo en het mailadres beide gewijzigd?
Het kan tot een uur duren voordat verzenden weer mogelijk is.
Kun je wel via de webmail verzenden? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo
Beide wachtwoorden zijn gewijzigd
Via webmail ook een alarm melding ...
Dus helaas ook niet verzonden
** Moderator edit: Bijlage verwijdert ivm privacy **
Haal even de bijlage weg van dit openbare forum, spammers zijn gek op bestaande emails.
Klik op het pijltje rechts bovenin later toegevoegd: je bericht en op Bewerk reactie.
Een blokkade op je webmail?
Dat is nog vreemder, want die blijft altijd werken als het goed is.
Kun je dit met zoveel mogelijk informatie, waarmee je inlogt op de webmail, mailadres en foutmeldingen die je krijgt in de webmail, melden aan abuse@ziggo.nl , zij beheren de spamfilter en de blokkades.
Over het algemeen reageren zij behoorlijk snel.
Sorry Bert
Welk pijltje bedoel je
Helaas zie alleen onderstaande
Zie bijlage
Wijzigen kan binnen een uur, inmiddels is het al weggehaald door een Ziggo moderator.🙂
Goedemiddag @Lampie14,
Goed dat je de wachtwoorden hebt gewijzigd! De blokkade is er inmiddels af, als het goed is kun je inmiddels weer mails versturen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.