E-mail gehackt ?

Mijn is ceessie en ben nieuw op dit forum.

Mijn probleem is het volgende: Ik heb 2 e-mail accounts. Een er van is , gehackt, denk ik.

Op dat account krijg ik van allerlei troep binnen. ik heb alle zaken van dit adres overgezet op het andere adres. Maar het bedoelde adres heb ik ook als Ziggo account. En,wat  misschien belangrijker is, ook Microsoft met alles wat daarmee verbonden is. Ik weet niet wat ik moet doen. Moet een nieuw account aan maken en deze gaan gebruiken voor, hoofdzakelijk, Microsoft?

Wie kan me helpen??

ceessie
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
1 Geaccepteerde oplossing

ceessie wrote:

Mijn is ceessie en ben nieuw op dit forum.

Mijn probleem is het volgende: Ik heb 2 e-mail accounts. Een er van is , gehackt, denk ik.

Op dat account krijg ik van allerlei troep binnen. ik heb alle zaken van dit adres overgezet op het andere adres. Maar het bedoelde adres heb ik ook als Ziggo account. En,wat  misschien belangrijker is, ook Microsoft met alles wat daarmee verbonden is. Ik weet niet wat ik moet doen. Moet een nieuw account aan maken en deze gaan gebruiken voor, hoofdzakelijk, Microsoft?

Wie kan me helpen??

het wachtwoord van dat email adres wijzigen

die troep is spam kun je negeren 

Bekijk in context

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3708Reacties
  • 251Oplossingen
  • 520Likes
5 Reacties 5

ceessie wrote:

Mijn is ceessie en ben nieuw op dit forum.

Mijn probleem is het volgende: Ik heb 2 e-mail accounts. Een er van is , gehackt, denk ik.

Op dat account krijg ik van allerlei troep binnen. ik heb alle zaken van dit adres overgezet op het andere adres. Maar het bedoelde adres heb ik ook als Ziggo account. En,wat  misschien belangrijker is, ook Microsoft met alles wat daarmee verbonden is. Ik weet niet wat ik moet doen. Moet een nieuw account aan maken en deze gaan gebruiken voor, hoofdzakelijk, Microsoft?

Wie kan me helpen??

het wachtwoord van dat email adres wijzigen

die troep is spam kun je negeren 

Bekijk in context

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3708Reacties
  • 251Oplossingen
  • 520Likes

Met het wijzigen van je wachtwoord ben je misschien wel gered, maar het Ziggo e-mail adres zal altijd spam ontvangen, ik heb zelf 3 Ziggo e-mail adressen en 2 gebruik ik 2 keer per jaar voor ontvangst van collecte en ander doel en deze staat gewoon vol met spam en phishing, en dat komt uit de Ziggo Spamfilter. Deze email gewoon verslepen naar je Spam of ongewenste map en eventueel afzender blokkeren.

 

Meestal zijn Microsoft accounts met Outlook of Hotmail voorzien en deze krijgen ook vanuit die servers heel veel spam, je ontkomt er nauwelijks aan. Goede antivirus en alert blijven komt het goed.

 

Voor je gehackte account je wachtwoord veranderen en check of je met je andere e-mail adres kan ontvangen en verzenden.

Dave-
Super Expert
Super Expert
  • 13728Reacties
  • 553Oplossingen
  • 2631Likes

dank jullie wel. de reacties hebben me goed geholpen. groet

Cees

ceessie
topicstarter
Ontdekker
  • 2Reacties
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

ceessie wrote:

dank jullie wel. de reacties hebben me goed geholpen. groet

Cees

mooi fijne avond

anoniemforum
Expert
Expert
  • 3708Reacties
  • 251Oplossingen
  • 520Likes

Goedemorgen @ceessie en welkom op de Community,

Ontzettend fijn om te lezen dat het gelukt is om het probleem op te lossen met behulp van de tips die door de hier aanwezige experts gegeven zijn. 
Laat het gerust weten als wij je verder ergens mee kunnen helpen. 

Nog een prettige dag !

Groeten,

Paul 

Paul Z
Community Moderator
Community Moderator
  • 5268Reacties
  • 410Oplossingen
  • 1010Likes

Uitgelicht topic