Mijn is ceessie en ben nieuw op dit forum.
Mijn probleem is het volgende: Ik heb 2 e-mail accounts. Een er van is , gehackt, denk ik.
Op dat account krijg ik van allerlei troep binnen. ik heb alle zaken van dit adres overgezet op het andere adres. Maar het bedoelde adres heb ik ook als Ziggo account. En,wat misschien belangrijker is, ook Microsoft met alles wat daarmee verbonden is. Ik weet niet wat ik moet doen. Moet een nieuw account aan maken en deze gaan gebruiken voor, hoofdzakelijk, Microsoft?
Wie kan me helpen??
Opgelost! Ga naar oplossing.
ceessie wrote:Mijn is ceessie en ben nieuw op dit forum.
Mijn probleem is het volgende: Ik heb 2 e-mail accounts. Een er van is , gehackt, denk ik.
Op dat account krijg ik van allerlei troep binnen. ik heb alle zaken van dit adres overgezet op het andere adres. Maar het bedoelde adres heb ik ook als Ziggo account. En,wat misschien belangrijker is, ook Microsoft met alles wat daarmee verbonden is. Ik weet niet wat ik moet doen. Moet een nieuw account aan maken en deze gaan gebruiken voor, hoofdzakelijk, Microsoft?
Wie kan me helpen??
het wachtwoord van dat email adres wijzigen
die troep is spam kun je negeren
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
ceessie wrote:Mijn is ceessie en ben nieuw op dit forum.
Wie kan me helpen??
het wachtwoord van dat email adres wijzigen
die troep is spam kun je negeren
Met het wijzigen van je wachtwoord ben je misschien wel gered, maar het Ziggo e-mail adres zal altijd spam ontvangen, ik heb zelf 3 Ziggo e-mail adressen en 2 gebruik ik 2 keer per jaar voor ontvangst van collecte en ander doel en deze staat gewoon vol met spam en phishing, en dat komt uit de Ziggo Spamfilter. Deze email gewoon verslepen naar je Spam of ongewenste map en eventueel afzender blokkeren.
Meestal zijn Microsoft accounts met Outlook of Hotmail voorzien en deze krijgen ook vanuit die servers heel veel spam, je ontkomt er nauwelijks aan. Goede antivirus en alert blijven komt het goed.
Voor je gehackte account je wachtwoord veranderen en check of je met je andere e-mail adres kan ontvangen en verzenden.
dank jullie wel. de reacties hebben me goed geholpen. groet
Cees
ceessie wrote:dank jullie wel. de reacties hebben me goed geholpen. groet
Cees
mooi fijne avond
Goedemorgen @ceessie en welkom op de Community,
Ontzettend fijn om te lezen dat het gelukt is om het probleem op te lossen met behulp van de tips die door de hier aanwezige experts gegeven zijn.
Laat het gerust weten als wij je verder ergens mee kunnen helpen.
Nog een prettige dag !
Groeten,
Paul
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.