1
Vraag
2
Reacties
ceessie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

E-mail gehackt ?

Mijn is ceessie en ben nieuw op dit forum.

Mijn probleem is het volgende: Ik heb 2 e-mail accounts. Een er van is , gehackt, denk ik.

Op dat account krijg ik van allerlei troep binnen. ik heb alle zaken van dit adres overgezet op het andere adres. Maar het bedoelde adres heb ik ook als Ziggo account. En,wat  misschien belangrijker is, ook Microsoft met alles wat daarmee verbonden is. Ik weet niet wat ik moet doen. Moet een nieuw account aan maken en deze gaan gebruiken voor, hoofdzakelijk, Microsoft?

Wie kan me helpen??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
ceessie wrote:

Mijn is ceessie en ben nieuw op dit forum.

Mijn probleem is het volgende: Ik heb 2 e-mail accounts. Een er van is , gehackt, denk ik.

Op dat account krijg ik van allerlei troep binnen. ik heb alle zaken van dit adres overgezet op het andere adres. Maar het bedoelde adres heb ik ook als Ziggo account. En,wat  misschien belangrijker is, ook Microsoft met alles wat daarmee verbonden is. Ik weet niet wat ik moet doen. Moet een nieuw account aan maken en deze gaan gebruiken voor, hoofdzakelijk, Microsoft?

Wie kan me helpen??

het wachtwoord van dat email adres wijzigen

die troep is spam kun je negeren 

Bekijk in context

5 Reacties 5
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
ceessie wrote:

Mijn is ceessie en ben nieuw op dit forum.

Mijn probleem is het volgende: Ik heb 2 e-mail accounts. Een er van is , gehackt, denk ik.

Op dat account krijg ik van allerlei troep binnen. ik heb alle zaken van dit adres overgezet op het andere adres. Maar het bedoelde adres heb ik ook als Ziggo account. En,wat  misschien belangrijker is, ook Microsoft met alles wat daarmee verbonden is. Ik weet niet wat ik moet doen. Moet een nieuw account aan maken en deze gaan gebruiken voor, hoofdzakelijk, Microsoft?

Wie kan me helpen??

het wachtwoord van dat email adres wijzigen

die troep is spam kun je negeren 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Met het wijzigen van je wachtwoord ben je misschien wel gered, maar het Ziggo e-mail adres zal altijd spam ontvangen, ik heb zelf 3 Ziggo e-mail adressen en 2 gebruik ik 2 keer per jaar voor ontvangst van collecte en ander doel en deze staat gewoon vol met spam en phishing, en dat komt uit de Ziggo Spamfilter. Deze email gewoon verslepen naar je Spam of ongewenste map en eventueel afzender blokkeren.

 

Meestal zijn Microsoft accounts met Outlook of Hotmail voorzien en deze krijgen ook vanuit die servers heel veel spam, je ontkomt er nauwelijks aan. Goede antivirus en alert blijven komt het goed.

 

Voor je gehackte account je wachtwoord veranderen en check of je met je andere e-mail adres kan ontvangen en verzenden.

ceessie
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

dank jullie wel. de reacties hebben me goed geholpen. groet

Cees

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9761Posts
  • 581Oplossingen
  • 2656Likes
ceessie wrote:

dank jullie wel. de reacties hebben me goed geholpen. groet

Cees

mooi fijne avond

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19167Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7273Likes

Goedemorgen @ceessie en welkom op de Community,

Ontzettend fijn om te lezen dat het gelukt is om het probleem op te lossen met behulp van de tips die door de hier aanwezige experts gegeven zijn. 
Laat het gerust weten als wij je verder ergens mee kunnen helpen. 

Nog een prettige dag !

Groeten,

Paul 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic