Hallo,
zoals altijd in dit soort situaties, moet eerst duidelijk zijn, wat het probleem is. Vaak zijn in één mail programma, meerdere mail boxen gekoppeld, die door meerdere mail leveranciers/platformen worden geleverd. Daardoor is het soms onduidelijk wat er fout gaat, want gaat het inloggen op de 'hoofd' mailbox ( of programma ) fout of is het één van de gekoppelde mailboxen die de problemen veroorzaken?
Om dit soort problemen op te lossen, is het in stukken/onderdelen 'knippen' vaak de beste methode. Kan men rechtstreeks wél in de gekoppelde mailboxen in loggen ( b.v. via Ziggo , Google en/of Office 365 ) ?
Tevens zijn dit soort problemen niet makkelijk oplossen via een forum/website. Want de helpende 'techneut' moet uitgaan, van de antwoorden die hij/zij krijgen. Maar ziet/herkent de vraagsteller de onderlinge onderdelen niet, dan zal de techneut ook niet de juiste antwoorden krijgen, die daardoor dan op zijn/haar beurt niet de juiste conclusie kan trekken.
Hoe meer informatie ( programma namen, links/urls, ... ) geleverd wordt, des te beter de techneut een idee kan krijgen/maken, hoe e.e.a. in elkaar zit en wat het probleem zou kunnen zijn.
@helga1960 schreef:
Nee het email adres van mijn man is geblokkeerd door Microsoft
Als het mailaccount werkelijk door Microsoft is geblokkeerd, dan kan Ziggo niets voor u doen en moet u inderdaad bij MS zijn.
Hé @Bert , gelijk geplaatst. Mijn stukje tekst was net wat langer, dus die van jou niet gezien.