helga1960

Level 4
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

E-mail - geblokkeerd account in Outlook

Goeiemorgen,

 

Mijn man zijn outlook is geblokkeerd en ze geven niet aan wat de reden is, dus mijn vraag is kan je via Ziggo Webmail er ook bij komen,

 

Want we hebben al zo vaak het formulier voor Microsoft ingevuld en daar komen we niet verder meer 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ah duidelijk, als dat geblokt is, moet je inderdaad bij Microsoft zijn, daar kan Ziggo niets aan veranderen.

 

Kun je daar nog wel via deze link inloggen? https://outlook.live.com/mail/0/inbox 

Bekijk in context

24 Reacties 24
bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

Ja dat kan. Probeer maar eens of dat wel lukt via https://mail.ziggo.nl

helga1960
Topicstarter
Level 4
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dan geeft het aan ongeldige emailadres en wachtwoord

helga1960
Topicstarter
Level 4
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

klopt dus zo kan ik niet via ziggo webmail inloggen bij de outlook

 

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

@helga1960  schreef:

Dan geeft het aan ongeldige emailadres en wachtwoord


Ok, dan weet je dus ook waarom Outlook niet werkt.

Probeer dus eerst je webmail weer aan de praat te krijgen: https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/nieuw-wachtwoord-kiezen#/

helga1960
Topicstarter
Level 4
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Dat lukt helaas niet

 

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@bburgg  schreef:

...Probeer dus eerst je webmail weer aan de praat te krijgen: https://www.ziggo.nl/klantenservice/e-mail/nieuw-wachtwoord-kiezen#/


 

1.png

Let op: uw gebruikersnaam én wachtwoord kunnen dus anders zijn.


helga1960
Topicstarter
Level 4
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Klopt helemaal 

 

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 5181Posts
  • 488Oplossingen
  • 1663Likes

Hoi @helga1960 Wat onhandig dat de e-mail ineens niet meer werkt. Zoals @bburgg al aangeeft zul je je wachtwoord moeten wijzigen. Je geeft aan dat dat niet lukt. Kun je ons vertellen waar je tegenaan loopt, wat lukt er niet? Dan kijken we met je hoe dit op te lossen is.

helga1960
Topicstarter
Level 4
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Nauw je moet eerst je eigen wachtwoord invullen en dan daaronder een nieuw wachtwoord en daarna al je gegevens en dan zes emails adressen waar heen je emails hebt gestuurd en ontvangen hebt en dan opsturen en dan na 24 uur krijg je een bericht van Microsoft of je er in kan komen maar het altijd negatief en het lukt je gewoon niet, ze laten je gewoon wachten 

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

@helga1960  schreef:

Nauw je moet eerst je eigen wachtwoord invullen en dan daaronder een nieuw wachtwoord en daarna al je gegevens en dan zes emails adressen waar heen je emails hebt gestuurd en ontvangen hebt en dan opsturen en dan na 24 uur krijg je een bericht van Microsoft of je er in kan komen maar het altijd negatief en het lukt je gewoon niet, ze laten je gewoon wachten 


Je krijgt geen bericht van Microsoft, maar van Ziggo.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Microsoft kan niets doen aan je verbinding voor email van Ziggo.

 

Outlook is niet geblokkeerd, maar je Ziggo mail kan wel geblokkeerd zijn.

Dit kun je oplossen door het wachtwoord van Mijn Ziggo en in Mijn Ziggo het wachtwoord van je emailadres te wijzigen.

Wijzig daarna het wachtwoord in Outlook van dat emailadres.

 

Kun je hier inloggen in de Ziggo webmail van het emailadres? Inloggen op Ziggo Mail | Ziggo

 

"Mijn man zijn outlook is geblokkeerd en ze geven niet aan wat de reden is"

 

Welke foutmelding krijg je te zien, wie zijn ze?

helga1960
Topicstarter
Level 4
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Nee het email adres van mijn man is geblokkeerd door Microsoft

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@helga1960 Is dat een @live.nl of @outlook.com, of iets dergelijks, mailadres?

 

Of is dat een mailadres van Ziggo zoals @ziggo.nl @quicknet.nl @home.nl @casema.nl @upcmail.nl @chello.nl @a2000.nl ???

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

zoals altijd in dit soort situaties, moet eerst duidelijk zijn, wat het probleem is. Vaak zijn in één mail programma, meerdere mail boxen gekoppeld, die door meerdere mail leveranciers/platformen worden geleverd. Daardoor is het soms onduidelijk wat er fout gaat, want gaat het inloggen op de 'hoofd' mailbox ( of programma ) fout of is het één van de gekoppelde mailboxen die de problemen veroorzaken?


Om dit soort problemen op te lossen, is het in stukken/onderdelen 'knippen' vaak de beste methode. Kan men rechtstreeks wél in de gekoppelde mailboxen in loggen ( b.v. via Ziggo , Google en/of Office 365 ) ?

Tevens zijn dit soort problemen niet makkelijk oplossen via een forum/website. Want de helpende 'techneut' moet uitgaan, van de antwoorden die hij/zij krijgen. Maar ziet/herkent de vraagsteller de onderlinge onderdelen niet, dan zal de techneut ook niet de juiste antwoorden krijgen, die daardoor dan op zijn/haar beurt niet de juiste conclusie kan trekken.

Hoe meer informatie ( programma namen, links/urls, ... ) geleverd wordt, des te beter de techneut een idee kan krijgen/maken, hoe e.e.a. in elkaar zit en wat het probleem zou kunnen zijn.



@helga1960  schreef:

Nee het email adres van mijn man is geblokkeerd door Microsoft


Als het mailaccount werkelijk door Microsoft is geblokkeerd, dan kan Ziggo niets voor u doen en moet u inderdaad bij MS zijn.


@Bert , gelijk geplaatst. Mijn stukje tekst was net wat langer, dus die van jou niet gezien.

helga1960
Topicstarter
Level 4
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Klopt helemaal en ja ik hoop mettertijd dat mijn  man in zijn account kan want MS is niet erg behulpzaam

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@helga1960 maar het is nog steeds niet duidelijk of je het over een Ziggo mailadres hebt of over een Microsoft adres, wat staat erachter de @ van het emailadres?

 

Is het een outlook.com emailadres?

 

Outlook op zich is een apart mailprogramma van Microsoft, wat op allerlei computers en telefoons gebruikt kan worden.

helga1960
Topicstarter
Level 4
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

live.nl is van  Microsoft

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ah duidelijk, als dat geblokt is, moet je inderdaad bij Microsoft zijn, daar kan Ziggo niets aan veranderen.

 

Kun je daar nog wel via deze link inloggen? https://outlook.live.com/mail/0/inbox 

helga1960
Topicstarter
Level 4
  • 100Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Nee ook niet en dan moet je weer vragen in vullen op een formulier in vullen en dan krijg je toch nee steeds maar weer

Uitgelicht topic