1
Vraag
2
Reageer en help mee
Nico Krooswijk

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

E-mail functie - Onder voorwaarden een bericht versturen

Ik wil graag een regel in de webmail aanmaken waarin onder voorwaarden een bericht verstuurd word.

Het enige wat nu kan is verplaatsen en doorsturen enzo.

 

Komt die functie er ook in?

 

Daarnaast denk ik dat het makkelijk is om domeinnamen in de blokkeerlijst te kunnen zetten. Ik heb nu tientallen verschillende mailadressen in die lijst met dezelfde domeinnaam. Mijn telefoon meld dat de lijst vol is. 

 

Komt die functie er ook in?

4 Reacties 4
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Blokkeren kun je oneindig blijven uitvoeren, omdat spamservers zelf een fictief en ieder domein als afzender kunnen invullen.

Het is effectiever om spam via IMAP of in de webmail naar de spam map te slepen of te verplaatsen, daar leert de spamfilter van.

 

"Ik wil graag een regel in de webmail aanmaken waarin onder voorwaarden een bericht verstuurd word."

Aan welke voorwaarden zou een regel moeten voldoen?

Nico Krooswijk
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dat je oneindig kunt blijven blokkeren is goed om te weten. Wat mij stoort is dat ik ieder afwijkend mailadres aan die lijst moet toevoegen, terwijl er veel met dezelfde domein naam verstuurd worden.

Dan is het toch efficiënt om die domeinnam te blokkeren?

 

Als ik een mail ontvang van 1 specifiek persoon wil ik graag een voor ingesteld bericht kunnen versturen. Dat kan in Outlook bijvoorbeeld. Kan zoiets ook in de webmail?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

"Dat je oneindig kunt blijven blokkeren is goed om te weten."

Ik bedoelde dat dat geen zin heeft en de lijst op een gegeven moment vol is, want er komen nog tig duizenden domeinen en als je b.v. een domein blokt, dan kunnen dat ook domeinen met spam zijn die ingevuld zijn door een spamserver en niet van het werkelijke domein, dan krijg je ook niets meer binnen als dat domein als afzender gebruikt wordt door een goede afzender.

 

In de Ziggo Mail kun je meerdere handtekeningen maken in Instellingen => E-Mail en die kun je kiezen door in een nieuw bericht op opties te klikken, de drie streepjes onderin het nieuwe bericht.

bburgg

Level 14
  • 915Posts
  • 99Oplossingen
  • 225Likes

@Nico Krooswijk  schreef:

Ik wil graag een regel in de webmail aanmaken waarin onder voorwaarden een bericht verstuurd word.

Het enige wat nu kan is verplaatsen en doorsturen enzo.

 

Komt die functie er ook in?


<reactie verwijderd>

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic