Alles wat je wilt weten over de levels
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Bij het instellen van m'n email account bij emclient krijg ik bij diagnose de melding "server antwoord niet".
Wat is de oplossing want ik ontvang nu bij emclient geen emails meer?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dit was echter niet helemaal de oplossing. Ik heb het beveiligingsbeleid gezet op: Gebruik van SSL/TLS forceren.
Vanaf die aanpassing ontvang ik weer e-mails en is het probleem opgelost!
Gebruik je deze instellingen? IMAP-, POP-, SMTP-instellingen | Klantenservice | Ziggo
Voor IMAP: Inkomende serverinstellingen
Ik gebruik bij Ziggo SMTP!
Ontvangen doe je via POP of IMAP
Versturen met SMTP.
Dus al je niks ontvangt ligt dat niet aan SMTP!
@wim.wessel Ik gebruik zelf ook eM client.
bij mij staat IMAP op:
poort: 993
beveiligingsbeleid: SSL/TLS op een speciale poort gebruiken
Ik kan nu weer e-mails ontvangen want ik heb bij beveiligingsbeleid een andere keuze gemaakt uit de mogelijkheden die er waren nl. Gebruik van SSL/TlS forceren.
Dit was echter niet helemaal de oplossing. Ik heb het beveiligingsbeleid gezet op: Gebruik van SSL/TLS forceren.
Vanaf die aanpassing ontvang ik weer e-mails en is het probleem opgelost!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Het is je vast en zeker opgevallen, iedere community-gebruiker heeft een level bij de gebruikersnaam staan. Wat deze levels precies inhouden lees je hier. Van Nieuwkomer tot Super Experts en alles er ...