Vraag
Reacties
Aankondigingen
j.v.d.s.
Level 1

E-mail blokkade

is nieuw wachtwoord voldoende ?

0 Kudos
3 Reacties 3
Meldingen
Aan Uit
anoniemforum
Level 19
T.E.A.M.

wat is met je e-mail gebeurt ? kun je wat meer informatie geven

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Meestal helpt een nieuw Mijn Ziggo wachtwoord en een nieuw email wachtwoord.

Dus beiden wijzigen, dan pas is het weer mogelijk om mail te versturen.

Wat geeft Ziggo als oorzaak, is het spam dan helpen beide wachtwoorden veranderen.
Is het een blokkade wegens virus activiteit, dan moet er meer gebeuren.

0 Kudos
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @j.v.d.s.,

Welkom op de Community!
Vervelend dat er een blokkade op je mailadres zit!
Al is deze helaas niet zomaar geplaatst.

Bert heeft gelukkig een goede zet in de juiste richtig gegeven om de blokkade te laten opheffen.
Al is er in dit geval wat extra informatie nodig dat wij - of de klantenservice- aan de abuse afdeling moeten doorgeven.

De instructies zijn namelijk als volgt:
Controleer alle instellingen in Mijn Ziggo en de webmail om te kijken of hackers instellingen hebben aangepast. Als dit zo is, mag je ze uiteraard corrigeren. Denk hierbij aan malafide e-mailadressen (in Mijn Ziggo) en doorstuur e-mail adressen en berichtregels (in de Webmail). Pas daarna het wachtwoord van Mijn Ziggo en de e-mail adressen aan in een nieuw sterk wachtwoord.

Wij of de klantenservice  lezen graag wat voor handelingen zijn verricht. Vermeld hierin ook het eventuele malafide doorstuur e-mail adres.
Die informatie kunnen we dan doorspelen aan de Abuse afdeling, op basis van gevonden bevindingen wordt bepaald of de blokkade er af kan.

0 Kudos