is nieuw wachtwoord voldoende ?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
wat is met je e-mail gebeurt ? kun je wat meer informatie geven
Meestal helpt een nieuw Mijn Ziggo wachtwoord en een nieuw email wachtwoord.
Dus beiden wijzigen, dan pas is het weer mogelijk om mail te versturen.
Wat geeft Ziggo als oorzaak, is het spam dan helpen beide wachtwoorden veranderen.
Is het een blokkade wegens virus activiteit, dan moet er meer gebeuren.
Goedemiddag @j.v.d.s.,
Welkom op de Community!
Vervelend dat er een blokkade op je mailadres zit!
Al is deze helaas niet zomaar geplaatst.
Bert heeft gelukkig een goede zet in de juiste richtig gegeven om de blokkade te laten opheffen.
Al is er in dit geval wat extra informatie nodig dat wij - of de klantenservice- aan de abuse afdeling moeten doorgeven.
De instructies zijn namelijk als volgt:
Controleer alle instellingen in Mijn Ziggo en de webmail om te kijken of hackers instellingen hebben aangepast. Als dit zo is, mag je ze uiteraard corrigeren. Denk hierbij aan malafide e-mailadressen (in Mijn Ziggo) en doorstuur e-mail adressen en berichtregels (in de Webmail). Pas daarna het wachtwoord van Mijn Ziggo en de e-mail adressen aan in een nieuw sterk wachtwoord.
Wij of de klantenservice lezen graag wat voor handelingen zijn verricht. Vermeld hierin ook het eventuele malafide doorstuur e-mail adres.
Die informatie kunnen we dan doorspelen aan de Abuse afdeling, op basis van gevonden bevindingen wordt bepaald of de blokkade er af kan.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.